اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم/۲۱۵۰۰ تن آسفالت در منطقه توزیع شد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیر منطقه شش شهرداری قم از صرف ۲۱۹ میلیارد تومان بودجه برای اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: بهسازی ۱۵ هزار مترمربع از پیاده‌روهای سطح منطقه انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، احمد ترکمن در گفت‌وگویی، با اشاره به اینکه درصد بالایی از منطقه ۶ بافت فرسوده است، اظهار کرد: درصد بالایی از پروژه‌های عمرانی انجام‌شده در سال گذشته بازسازی بوده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم افزود: در سال گذشته ۲۱۹ میلیارد تومان به‌منظور اجرای پروژه‌های فنی و عمرانی در منطقه شش شهری صرف شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های فنی و عمرانی انجام‌شده در منطقه خاطرنشان کرد: احداث و بهسازی پیاده‌رو به طول ۱۵ هزار مترمربع با اعتباری بالغ‌بر ۱۶ میلیارد تومان، احداث سالن فرهنگی شهریار با اعتباری بالغ‌بر ۳۵ میلیارد تومان و احداث ایستگاه سوم آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با اعتباری بیش از ۱۴ میلیارد تومان ازجمله پروژه‌های اجراشده در منطقه است.

ترکمن از توزیع ۲۱ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در منطقه خبر داد و تأکید کرد: در سال گذشته پروژه احداث و بهسازی شوارع فرعی شامل زیرسازی، جدول‌گذاری، لکه‌گیری و آسفالت، به طول ۲۱۰ هزار مترمربع با اعتباری بالغ‌بر ۱۶ میلیارد تومان اجراشده است.

وی اضافه کرد: به دنبال اجرای پروژه احداث و بهسازی نهر و کانال‌های دفع آب‌های سطحی و حفر چاه، در سال گذشته ۵۳ حلقه چاه در منطقه ۶ حفر شد.

مدیر منطقه ۶ شهرداری قم گفت: پروژه احداث و بهسازی نهر و کانال‌های دفع آب‌های سطحی و حفر چاه به طول ۲۳ کیلومترمربع با اعتباری بالغ‌بر ۴۶ میلیارد ریال در منطقه صورت گرفت.

ترکمن هزینه ۲۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های ترافیکی منطقه را مورد توجه قرار داد و افزود: در راستای اجرای پروژه‌های ترافیکی ۸۲ کیلومتر از معابر منطقه ۶ شهر قم در سال گذشته خط‌کشی شد.