موفقیت و کسب دو مدال توسط دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشور
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
رئیس دانشکده ریاضی دانشگاه کاشان گفت: در چهل و ششمین دوره مسابقه ریاضی کشور دو دانشجوی این دانشکده موفق به اخذ مدال نقره و برنز شدند.

به گزارش خبرنگارکارگر ایرانی « ایونا »  در کاشان ،رئیس دانشکده ریاضی دانشگاه کاشان گفت: در چهل و ششمین دوره مسابقه ریاضی کشور دو دانشجوی این دانشکده موفق به اخذ مدال نقره و برنز شدند.

دکتر روح الله جهانی پور افزود: مسابقه ریاضی دانشجویی کشوری، که هر سال از سوی انجمن ریاضی ایران در یکی از دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود، امسال از ۱۱ الی ۱۴ اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در این دوره (چهل و ششمین)، دانشکده علوم ریاضی دانشگاه کاشان، ۴ نفر از دانشجویان برتر خود را به همراهی دکتر وحید پیرهادی، معاون دانشجویی- فرهنگی دانشکده علوم ریاضی، به‌عنوان سرپرست برای شرکت در مسابقه اعزام کرد که خوشبختانه دو تن از دانشجویان این دانشکده موفق به اخذ مدال شدند.

دکتر جهانی پور افزود: در این دوره مسابقات، آقایان محمد معین یوسفیان و ارژنگ ارباب به ترتیب موفق شدند مدال نقره و مدال برنز این دوره از مسابقات را از آنِ خود کنند.

شایان ذکر است که محمد معین یوسفیان در دو سال گذشته نیز مدال‌های برنز و نقره مسابقه ریاضی دانشجویی ایران و مدال برنز مسابقه بین‌المللی ریاضی دانشجویی در کشور بلغارستان را کسب کرده بود.

انتهای پیام./

 

  • نویسنده : سیدمصطفی دولت آبادی