ائمه محترم جمعه نقش مهمی در خلق حماسه انتخابات دارند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان گلستان گفت: ائمه محترم جمعه می توانند در راستای عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب، حماسه آفرینی مردم در بدرقه شهدای خدمت را با حماسه حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری تکمیل نمایند.

به به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از گلستان، بهمنی نژاد رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان گلستان، در نشست مشترک با ائمه جمعه استان گلستان به تبیین ساز و کار خلق حماسه در انتخابات پیش رو پرداخته و افزود: از مهمترین مولفه های خلق حماسه، حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات و تحقق مشارکت حداکثری است که آثار پیامدهای بسیار مثبتی را برای آینده کشور در پی خواهد داشت.

بهمنی نژاد در ادامه گفت: دومین ساز و کار خلق حماسه در انتخابات پیش رو ، انتخاب رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی  و برخوردار از روحیه ولایت مداری، کار و تلاش بی منت برای مردم و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی است..

وی سومین ساز و کار خلق حماسه را حرکت بر مدار اصول اخلاقی و قانون دانسته و با یادآوری فرازی از وصیت نامه شهید سلیمانی عنوان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی در وصیت نامه خود خطاب به سیاسیون کشور می گوید: عزیزان هر رقابتی با هم می کنید و هر جدلی با هم دارید، اما اگر عمل شما و کلام شما یا مناظره هایتان به نحوی تضعیف کننده دین و انقلاب بود، بدانید شما مغضوب نبی مکرم اسلام و شهدای این راه هستید.

رئیس هیأت نظارت استان ضمن تجلیل از خدمات ماندگار رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی گفت: شهید خدمت آیت الله رئیسی فصل جدیدی از حکمرانی اسلامی مبتنی بر خدمت صادقانه و شبانه روزی را در کشور پایه ریزی کرد که استمرار آن نیازمند انتخاب رئیس جمهور مردمی، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب و در یک کلام انتخاب رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی است.