۱۱ هزار و ۶۲۴ فرصت شغلی تعهد اشتغال استان مرکزی در سال جاری
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرکل تعاون، کار و فاه اجتماعی استان مرکزی گفت: تعهد اشتغال سال جاری این استان 11 هزار و 624 فرصت شغلی است که از این تعداد 4359 فرصت شغلی سهم فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از اراک، جمشید امیدی در شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان محلات، افزود: تعهد اشتغال سال جاری شهرستان محلات ۷۴۴ نفر است که تاکنون ۶۷ نفر معادل ۹ درصد تعهد محقق شده است. ۹۰ میلیارد ریال اعتبار تسهیلات مشاغل خانگی به شهرستان محلات ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه مجموع سهم اعتبار ابلاغی تسهیلات مشاغل خانگی استان در سال جاری میزان ۱۴۹۰ میلیارد ریال است، ادامه داد: سهم نهادهای حمایتی از تسهیلات جزء ۳ تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ میزان ۱۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال است.

مدیرکل تعاون، کار و فاه اجتماعی استان مرکزی به عملکرد تسهیلات جزء ۳ بند ب تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۲ به تفکیک نهادهای متولی اشاره کرده و اظهار داشت: در این راستا ۱۱ هزار و ۵۵۶ میلیارد ریال اعتبار ابلاغ به این استان ابلاغ شده است.

امیدی تصریح کرد: در این رابطه ۶۸۱۹ پرونده به مبلغ ۱۰ هزار و ۹۹ میلیارد ریال ثبت‌نام صورت گرفت و در مجموع ۴۱۰۷ پرونده به مبلغ ۵۳۶۹ میلیارد ریال به میزان ۴۶ درصد اعتبار ابلاغی به نهادهای متولی پرداخت شد.