کشورها که با هیزم خود را گرم می کنند، برای ایجاد آشوب در ایران هزینه می کنند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان اینکه عمق فتنه‌ها و آشوب‌ها نشان از عمق ارزشمندی نظام اسلامی است، اظهار داشت: این‌که برخی کشورها که خودشان را با هیزم گرم می‌کنند اما حاضر می‌شوند برای حوادث ایران هزینه می‌کنند نشان از گسترش نظام و هراس آن‌ها از این است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی«ایونا»، آیت‌الله سیدمحمدسعیدی روز پنجشنبه در دیدار شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن محراب حرم مطهر، افزود: برخی پیشرفت‌های شاخص کشور مانند مسائل هسته‌ای و نظامی ارتباط مستقیم با مدیریت رهبری مقام معظم رهبری داشته و شایسته است مردم در انتخابات مختلف و عرصه رأی‌گیری، افرادی را انتخاب کنند که در مسیر عزت ملی بر اساس منویات رهبری حرکت می‌کنند.

سعیدی با ابراز خرسندی از روحیه مردمی رییس جمهوری، اظهار داشت: حضور اخیر آیت‌الله رئیسی در دانشگاه تهران و همچنین حضور در استان کردستان بسیار مهم و ارزشمند بود و باید تمام مسئولان این‌چنین باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر ضرورت حل مشکلات کلان کشور، خاطرنشان کرد: مشکلات جاری مردم باید با همدلی، همفکری و تلاش بی‌وقفه برطرف شود.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به برخی دستاوردهای مهم کشور در مباحث هسته‌ای، نانو و نظامی، گفت: باید علت عقب‌ماندگی‌های موجود در برخی حوزه‌ها مانند بخش اقتصاد به‌درستی تحلیل و عوامل آن به‌درستی مشخص شود.

سعیدی با بیان اینکه عمق فتنه‌ها و آشوب‌ها نشان از عمق ارزشمندی نظام اسلامی است، اظهار داشت: این‌که برخی کشورها که خودشان را با هیزم گرم می‌کنند اما حاضر می‌شوند برای حوادث ایران هزینه می‌کنند نشان از گسترش نظام و هراس آن‌ها از این است.

امام‌جمعه موقت قم با تأکید بر اینکه کار را نباید به افراد هیچان زده داد، عنوان کرد: نه باید ارتباط خود را با این افراد قطع کرد و نه باید به آن‌ها کار سپرده شود، همچنین در برابر هجمه‌های فرهنگی و نظامی باید متناسب با آن‌ها اقدام شود.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: ازآنجایی‌که حکومت ما مردمی است باید مسئولان گوش شنوایی برای شنیدن حرف مردم را داشته باشند، صحبت‌های مردم باید سامان داده شود به‌نحوی‌که هر کس بتواند حرف‌های خود را بیان کند و مسئولان نیز با سعه‌صدر به آن‌ها پاسخ دهند.

سعیدی بیان داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر اساس رویکرد مساله محوری جلسات هم‌اندیشی و همفکری خود را با اندیشمندان و همچنین علمای حوزه علمیه بیشتر کنند.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، خاطرنشان کرد: عفاف و حجاب حضرت فاطمه زهرا(س) در کنار اجرای مسئولیت‌های اجتماعی و سیاسی، الگوی جامعه کنونی باید باشد.

برخی احزاب و نخبگان در حوادث اخیر سکوت پیشه کردند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در این دیدار، حوادث اخیر کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: در حوادث و فتنه های اخیر برخی از نخبگان و احزاب سیاسی سکوت پیشه کردند.

فداحسین مالکی افزود: سکوت این افراد سبب جولان بیشتر برخی سلیبریتی ها شد که نیازمند هوشیاری و آمادگی نیروهای امنیتی مانند همیشه می باشد.

وی با اشاره به برخی از دستاوردهای بزرگ کشور، بیان کرد: دولت های سابق و نظام برغم توفیقات و دستاوردهای بی نظیر در حوزه نظامی و هسته ای در مباحث اقتصادی دچار کمبودهای است که باید جبران شود.

فداحسین مالکی یادآور شد: فتنه جدید دارای سبک و شیوه خاصی بود به‌نحوی‌ که در آن راس نظام و مراکز مذهبی هدف قرار گرفته بودند که یک توطئه نرم بسیار خطرناک است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی مانند فتنه‌های دیگری که از ابتدای انقلاب پیش آمده از فتنه و توطئه اخیر نیز سربلند بیرون خواهد آمد.

فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار اظهار داشت: دستگاه های فرهنگ کشوری بصورت یکپارچه عمل نمی‌کنند از مشکلات عمده فرهنگ در ایران عدم هماهنگی و اقدام هماهنگ دستگاه های فرهنگی است.

بشیری با بیان اینکه امروز جوانان سوالات و ابهاماتی دارند که باید به آن‌ها پاسخ داده شود، گفت: برای حل بسیاری از مشکلات فرهنگی لازم است تا عمل دستگاه ها و ارگان های حوزه فرهنگ یکپارچه شود. وی با بیان اینکه در فضای مجازی و گسترش رسانه ها، جوانان در حال بمباران هستند، گفت: اگر در موضوعات فرهنگی یکپارچه نشود نفوذ و اثرگذاری دشمنان بیشتر می شود.

  • منبع خبر : ایرنا