پیشرفت ۷۴ درصدی تقاطع غیرهمسطح محور فردوسی و بلوار آیت الله صدوقی قم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیر پروژه تقاطع غیر همسطح فردوسی و صدوقی از پیشرفت 74 درصدی این تقاطع و تکمیل آن تا پایان مهرماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، احسان شجاعی منش در بازدید اصحاب رسانه استان قم از پروژه های شهری اظهار کرد: پروژه تقاطع غیر همسطح محور فردوسی با بلوار آیت الله صدوقی به صورت یک پل روگذر طراحی شده که یکی از مهم ترین محورهای مواصلاتی شهر قم را تکمیل میکند.

وی با اشاره به پیشرفت ۷۴ درصدی این پروژه افزود: در حال حاضر در مرحله اجرای سازه اصلی پروژه هستیم که با توجه به حجم ترافیک محدوده، تلاش بر انجام کار با حداکثر سرعت و کیفیت است.

مدیر پروژه تقاطع غیر همسطح فردوسی و صدوقی خاطرنشان کرد: در جریان اجرای عملیات عمرانی پروژه نیاز به محدودیت های ترافیکی داشتیم که در این زمینه هماهنگی با پلیس راهور و شورای ترافیک به صورت کامل صورت گرفته است.

شجاعی منش با اشاره به اجرای سازه باربر برای به حداقل رساندن محدودیت های ترافیکی گفت: بخشی از انحراف ترافیک و محدودیت ترافیک در خیابان اصلی گریزناپذیر بود که با هماهنگی شورای ترافیک و پلیس راهور اعمال شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر در سمت محور فردوسی سازه پروژه به صورت ۱۰۰ درصدی اجرا شده و در سمت محور یاسمن شاهد اجرای ۴۶ درصدی سازه هستیم.

مدیر پروژه تقاطع غیر همسطح فردوسی و صدوقی ضمن تشکر از صبر و شکیبایی مردم در جریان اجرای این پروژه خاطرنشان کرد: تلاش میکنیم پروژه مهرماه امسال به بهره برداری برسد.

شجاعی منش با اشاره به اینکه معارضات زیربنایی و ملکی موجب شد تا کارشناسان در طراحی سازه این پروژه بازنگری کنند افزود: در حال حاضر پروژه به صورت دو قوسی اجرا میشود.

وی ادامه داد: سازمان توسعه و عمران شهرداری قم تجربه های موفقی در اجرای پروژه های عمرانی مشابه مانند غیر همسطح ولیعصر، پل میثم و رمپ A مجموعه پل‌های نهم دی دارد و مهندسین و عوامل سازمان در اجرای این قبیل سازه ها سربلند هستند.