پیام تسلیت اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیات همراه
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
از عموم مردم دعوت می گردد با حضور پرشور خود در مراسمات تشییع و یادبود رئیس جمهور فقید کشور و همراهان، بار دیگر قدرشناسی خود را از خادمان ملت به نمایش بگذارند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، حسن صادقی (رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) به نمایندگی از این تشکل، شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه را در حادثه سانحه هوایی تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر حادثه منجر به شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور فقید کشور و همراهان ایشان در پی سقوط بالگرد، قلب‌های‌ ملت ایران بالأخص جامعه کارگری کشور را آزرد و در بهت و اندوه فرو برد. بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر‌ است. مداومت‌ و استقامت رئیس جمهور فقید کشور در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.

جامعه کارگری کشور هیچگاه سخنان رئیس جمهور فقید کشور آیت الله سیدابراهیم رئیسی را در روز جهانی کارگر و دفاعیات ایشان از سه جانبه گرایی و تعهد دولت به اجرای آن و همچنین تصویب لایحه امنیت شغلی کارگران و تلاش برای احیا نمودن واحدهای تولیدی غیرفعال را فراموش نخواهند کرد و آنها را به یادگار نگه خواهند داشت. جامعه کارگری انتظار دارد این چند یادگار ارزشمند و به جای مانده از خادم بزرگ ملت ایران یعنی توجه دولت به اجرای سه جانبه گرایی و امنیت شغلی کارگران و تلاش برای احیا نمودن واحدهای تولیدی غیرفعال، سرلوحه کار ریاست جمهور و دولت بعدی قرار گیرد.

جای دارد شهادت خادم الرضا(علیه السلام)، خادم ملت بزرگ ایران، آیت ا… سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را به تمامی مردم بویژه جامعه کارگری شاغل و بازنشسته کشور و اعضای محترم اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری تسلیت عرض نماییم و از عموم مردم دعوت می گردد با حضور پرشور خود در مراسمات تشییع و یادبود رئیس جمهور فقید کشور و همراهان، بار دیگر قدرشناسی خود را از خادمان ملت به نمایش بگذارند.

از خداوند رحمان‌ علو درجات و محشور شدن با ائمه اطهار را مسئلت‌ داریم.