پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در ادامه برگزاری کارگاه‌های آموزشی نخستین جشنواره ملی آموزش شهروندی «هنر شهر» ورکشاپ کاریکاتور با حضور هنرمندان برجسته کشور در کاشان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی « ایونا» در کاشان ، به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در ادامه برگزاری کارگاه‌های آموزشی نخستین جشنواره ملی آموزش شهروندی «هنر شهر» ورکشاپ کاریکاتور با حضور هنرمندان برجسته کشور در کاشان تشکیل شد.

در این ورکشاپ که با رویکرد ارتقا سطح علمی و به‌روزرسانی اطلاعات در خانه تاریخی طباطبائی کاشان برگزار شد، مطالب و مباحث مرتبط با طراحی پسماند و بازیافت، ترافیک و حمل و نقل عمومی، محیط زیست و بحران آلودگی هوا، معماری ایرانی اسلامی و اخلاق شهروندی برای شرکت هنرمندان در نخستین جشنواره ملی آموزش شهروندی «هنر شهر» مطرح شد.

ورکشاپ کاریکاتور با حضور هنرمندانی از کاشان، تهران، البرز و اصفهان و در قالب دورهمی با وحیده منصورنژاد، منصوره دهقانی،کیارش زندی، ابوالفضل محترمی، حمیدرضا صوفی، جمال رحمتی، حمیدرضا داودی، امیرعباس تبریزی، یلدا هاشم‌زاده، پانته‌آ واعظ‌نیا و استاد آروین برگزار شد.

  • نویسنده : سیدمصطفی دولت آبادی