از کاشانِ‌ مُکرَّم تا مشهد مقدّس با برگزاری جشنوارهٔ چای‌ گلاب و عطر حرم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
در آستانهٔ میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)، هفتهٔ ملّی جمعیت و روز ملّی گُل محمّدی و گلاب؛ از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان جشنوارهٔ «چای‌ گلاب و عطر حرم» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی « ایونا» در کاشان ، در آستانهٔ میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)، هفتهٔ ملّی جمعیت و روز ملّی گُل محمّدی و گلاب؛ از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان جشنوارهٔ «چای‌ گلاب و عطر حرم» برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان ضمن تبریک دههٔ کرامت و همچنین روز ملّی گُل محمّدی و گلاب گفت: امسال برای نخستین بار جشنوارهٔ «چای‌ گلاب و عطر حرم» با بخش‌های متنوع از پنج‌شنبه ۲٠ لغایت یک‌شنبه ۳٠ اردیبهشت ماه به مدّت ۱۱ شب در محل چایخانهٔ حضرت رضا علیه‌السلام در پارک آیت الله مدنی اجرا می‌‌شود.

محمّدعلی فرجی با بیان اینکه این رویداد هر شب از ساعت ۲٠:۳٠ تا ۲۳ برگزار می‌شود، از جشن گُل محمّدی و گلاب، آیین گُل غلتان، جشن دُخــتـــیـــژن، جشن مــادران+۳،جشن دوقلوها و چندقلوهای کاشانی، جشن خـواهــــر بــــرادری، نمایش فیلم‌ سینمایی و فیلم‌ کوتاه و جشن اُردی‌بهشت کاشان به عنوان برنامه‌های این جشنواره نام برد.

وی ضمن دعوت از عموم همشهریان برای حضور در این مراسم، هدف از اجرای این جشنواره را ایجاد نشاط معنوی و امید آفرینی و در راستای شادیانهٔ میلاد امام الرئوف و کریمهٔ اهل بیت (ع) برشمرد که با همکاری کانون خدمت رضوی شعبهٔ کاشان و باحضور خادمین افتخاری امام رضا(ع) اجرا می‌شود.

انتهای پیام./

  • نویسنده : سیدمصطفی دولت آبادی