نکوداشت رحیم صفوی در دانشگاه تربیت مدرس
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مراسم نکوداشت رحیم صفوی استاد دانشگاه تربیت مدرس و دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با حضور وزرای اطلاعات ، علوم تحقیقات و فن آوری ، رییس سازمان انرژی اتمی و تعدادی از روسای دانشگاه های کشور و اساتید دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، در این مراسم که در سالن شهید چمران دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، فرهاد دانشجو رییس دانشگاه تربیت مدرس طی سخنانی گفت: دانشگاه تربیت مدرس دارای رتبه درجه یک سرآمدی در بین دانشگاه های کشور شده است و در دهه فجر انقلاب از بزرگ مردی که در در این دانشگاه رشد کرده است، قدردانی می‌کند. رحیم صفوی فارغ التحصیل جغرافیای سیاسی، مولف بیش از ۲۲ کتاب، مولف ۲۳ مقاله، و حضور در مسوولیت های لشکری و کشوری و غیره است.
وی خطاب به رحیم صفوی گفت: کشور و مردم مدیون رشادت های بزرگ مردانی چون شما هستند.

در این مراسم همچنین از سوی رییس سازمان انرژی اتمی، رییس دانشگاه تربیت مدرس، رییس دانشگاه امام حسین (ع)، رییس دانشگاه شهید بهشتی، انجمن ژئوپلتیک ایران و انجمن جغرافیایی معلمان تهران لوح تقدیر به سرلشکر رحیم صفوی اعدا شد.

در این مراسم علاوه بر پیام قالیباف درباره یحیی رحیم صفوی پیام سرلشکر سلامی نیز قرائت شد در بخشی از پیام سرلشکر سلامی آمده است: آقا رحیم کسی است که بسیاری از دوستانش در بهشت هستند و بسیاری در صف ورود. او از مردانی است که هجرت را بر سکون ترجیح داد. در جنگ کردستان و هشت سال دفاع مقدس به عنوان فرمانده شجاع و خردمند فعال بود.آقا رحیم همواره در صحنه های خطر در قلب حوادث بود. او ده سال در پیچیده ترین شرایط سپاه را در مسیر قدرت سازی قرار داد و هدفمند کرد و در همان حال علم آموخت. او استادی شد که هم تذهیب و اخلاق و معرفت و تجربه را ترکیب کرد تا از خود شخصیتی تحسین برانگیز بسازد. آقا رحیم از فرماندهان دارای چند وجهی در بین فرماندهان سپاه پاسداران هستند.