مسئولان  به قشر محروم ، مستضعف و مدافعین نظام بیشتر توجه داشته باشند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
امام جمعه مشهد اردهال با بیان  اینکه پابرهنگان همیشه پای نظام و انقلاب بوده و هستند تاکید کرد : از مسئولان نظام توقع داریم به قشر محروم ، مستضعف و مدافعین نظام بیش از پش توجه شود.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی « ایونا» در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی سلیمانی اردهالی امام جمعه مشهداردهال کاشان شب گذشته در مراسم تجلیل از روزه اولی های روستای نشلج ضمن قبولی طاعات و تبریک سال تقارن  بهار قرآن، با بهار طبیعت اظهار داشت : ماه مبارک رمضان ماه قرآن ، استغفار، توبه ، آمرزش گناهان و نیایش به درگاه خداوند متعال می باشد.

امام جمعه مشهد اردهال کاشان ضمن تبریک انتخاب مصطفی معینی آرانی به عنوان منتخب مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : امیدواریم بتوانیم در اولین فرصت از بیانات ارزشمند معینی آرانی در نماز جمعه منطقه اردهال استفاه کنیم .

 حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی به حضور حماسی مردم ایران در انتخابات اشاره کرد و یاد آور شد: مردم ایران با حضور پرشور و آگانه خود  در انتخابات ۱۱ اسفند سال گذشته سیلی محکمی به استکبار جهانی و ایادی اش زدند.

 امام جمعه مشهد اردهال کاشان به حضور مردم روستای نشلج در صحنه های مختلف نظام اشاره کرد و یاد آورشد : حضور مردم این روستا طی ده سال گذشته در نماز جمعه اردهال باعث تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی به نداشتن نماینده در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در چند سال گذشته اشاره کرد و گفت : از منتخب مردم این دو شهرستان انتظار داریم با به جا آوردن قضای گذشته گان جبران مافات کنند.

 امام جمعه مشهد اردهال با بیان  اینکه پابرهنگان همیشه پای نظام و انقلاب بوده و هستند تاکید کرد : از مسئولان  توقع داریم که به قشر محروم ، مستضعف و مدافعین نظام بیشتر توحه داشته باشند.

حجت  الاسلام والمسلمین  سلیمانی با بیان اینکه مردم نشلج مومن ، انقلابی  و همیشه مدافع نظام بوده و هستند تصریح کرد : قبول داریم که کار نماینده قانوگذاری برای بهره مندی همه ملت ایران و نظارت بر اجرای قانون می باشد ولی از منتخب  مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم توجه ویژه ای به حوزه انتخابیه خودشان خصوصا به منطقه اردهال و روستای نشلج داشته باشند.

 امام جمعه مشهد اردهال برلزوم تبدیل شدن روستای نشلج کاشان به شهر تاکید کرد و افزود :باعث تعجب است در حالی که این روستا پر جمعیت ترین روستاهای کاشان می باشد چرا هنوز تبدیل به شهر نشده است؟

 انتهای پیام./

  • نویسنده : سیدمصطفی دولت آبادی