تمدید مهلت دریافت آثار در جشنواره ایده‌های فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی در قم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مهلت دریافت ایده و آثار در نخستین رویداد فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی تا 15 اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، نخستین رویداد فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی به همت شهرداری قم و دانشگاه قم برگزار می‌شود.

فناوران و صاحبان ایده از هر سنی و به‌صورت تیمی یا فردی، حقوقی یا حقوقی می‌توانند با شرکت در این جشنواره به ایده پردازی و ارائه راهکار حول محورها و نیازهای فناورانه شهری اعلامی در رویداد بپردازند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند راهکارها و ایده‌های خود را در قالب پروپوزال جهت بررسی و داوری از طریق لینک لندینگ، صفحه رویداد در فضای مجازی و سامانه قمیار ارسال کنند.

شهر هوشمند، هوش مصنوعی و فناوری‌های نوین شهری، خدمات ایمنی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، آموزش شهروندی، معماری و شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک هوشمند، فرهنگی، فضای سبز و زیباسازی شهری، آینده‌پژوهی شهری، ورزش شهروندی، حکمرانی شهری، زیرساخت و عمران، اینترنت اشیا، اقتصاد شهری و درآمد پایدار، پایش و ارزیابی سیاست‌های شهری، محیط‌زیست و آلودگی، مدیریت کلان داده‌ها و حقوق شهری محورهای این جشنواره است.

در این راستا علاقه‌مندان تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه فرصت دارند که دفاع و داوری آثار روز ۱۷ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

حمایت‌های این جشنواره اهدای جوایز و هدایای نقدی، امکان تعریف پروژه‌های مشترک و سرمایه‌گذاری، حمایت از تولید یا خرید محصولات و معرفی به سرمایه‌گذاران، حمایت از عقد قراردادهای طرح‌های منتخب کاربردی در مدیریت شهری و حمایت و پذیرش تیم ها و ایده‌های منتخب در مرکز رشد دانشگاه قم خواهد بود.