عملکرد موفق مدیر و تیم منطقه ۸/ پردیسان منطقه ویژه شهری در قم است
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مديركل حوزه شهردار قم با تأکید بر عملکرد مدیر و تیم منطقه 8 گفت: عملکرد مدیر منطقه با تیم حرفه‌ای که در اختیار داشته توانسته علاوه بر رضایت شهروندان رضایت شهردار را نیز تأمین کند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، سید جواد صحرایی در جلسه تودیع و معارفه سرپرست منطقه هشت شهرداری قم، این منطقه را یکی از مناطق درحال‌توسعه دانست و اظهار داشت: عملکرد مدیر منطقه با تیم حرفه‌ای که در اختیار داشته توانسته علاوه بر رضایت شهروندان رضایت شهردار را نیز تأمین کند.

وی تیم مستقر در منطقه را مورد ارزیابی قرارداد و افزود: منطقه هشت منطقه ویژه‌ای بوده و خوشبختانه توانایی هر یک از پرسنل این منطقه به‌اندازه یک مدیر منطقه بوده و توانسته‌اند منطقه را در شرایط مطلوبی قرار داده و در کنار هم قرار گرفتن این افراد اتفاقی است که به این زودی در مناطق رخ نخواهد داد.

مدیرکل حوزه شهردار قم با ابراز موفقیت برای سرپرست جدید منطقه تأکید کرد: باید پتانسیل‌های منطقه به‌خوبی شناخته‌شده و با همین تیم و با همین قدرت پیش بروید، زیرا موفقیت هر یک از شما دعای خیری از طرف زائران کریمه اهل‌بیت (س) خواهد بود و ان‌شاءالله خداوند به همه خادمان مردم توفیق خدمت گذاری بدهد.