عفو سراسری متهمان نشانه اقتدار نظام و بصیرت رهبری است
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با اشاره به تاثیر شگرف عفو گسترده متهمان آشوب‌های اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: عفو سراسری متهمان در کشور جلوه دیگری از حکمت و تدابیر راهگشای ولایت فقیه در اعتلای جایگاه جهانی انقلاب اسلامی را نمایان کرد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، روح الله سلگی امروز پنج شنبه ۲۰ بهمن در جمع فعالان فرهنگی مازندران، اظهار کرد: اقدام اساسی رهبر فرزانه انقلاب در عفو و بخشودگی زندانیان کشور موجب شگفتی و حیرت جهانیان شد.

این مسئول سیاسی با تاکید بر تداوم کینه توزی استکبار و اذنابش علیه انقلاب، افزود: رهبری با درایت مثال زدنی برگرفته از حکمت ذاتی ولایت امر مسلمین، راه معاندان و فتنه انگیزان بیرونی و منتقدان بی‌انصاف داخلی را برای تداوم بهانه جویی و حملات رسانه‌ای علیه کشور بست.

معاون استاندار مازندران در تشریح تاثیرعمیق این اقدام ماندگار رهبری، تصریح کرد: این اقدام موجب تقویت امید و همبستگی ملی در مسیر پیشرفت و بالندگی کشور شده است.

سلگی، تعمیق پیوند بین توده‌های مردم با نظام اسلامی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: اعطای عفو به تمامی متهمان بدون توجه به گستردگی حجم اقدامات آن‌ها نشانه اقتدار نظام و بصیرت ستودنی رهبر فرزانه انقلاب است.

وی با اشاره به فتنه اخیر در کشور، یادآور شد: دشمنان با سوءاستفاده از شرایط فتنه در صدد موج سواری و تبلیغات هدفمند علیه انقلاب اسلامی بودند.

این مسئول خاطرنشان کرد: استقبال گسترده طیف‌های سیاسی و تحلیل‌گران از اقدام هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، بیانگر تاثیر مثبت آن بر فضای سیاسی کشور است.

معاون استاندار مازندران، افزود: انقلاب اسلامی در مسیر پیشتازی و فتح قله‌های اقتدار به مدد رهبری هوشیار به بن‌بست نمی‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای ظهور و تبلور اراده‌های معنوی، عزم قاطع و انقلابی مسئولان در راه بالندگی و اقتدار است.