طرح علمداران خدمت/ خدمات کم‌نظیر شهرداری قم به عزاداران حسینی/ رضایت بالای شهروندان از نظافت و حمل‌ونقل شهری/ عدم اختلال در خدمات شهرداری علیرغم تمرکز فعالیت‌ها در هسته مرکزی
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرکل حوزه شهردار قم گفت: باوجود فعالیت ده‌ها ایستگاه صلواتی، حضور متراکم و پرتعداد دسته‌جات و عموم عزاداران در نقاط مختلف شهری، هیچ‌گونه خللی درروند خدمات‌رسانی‌ها وجود نداشته و وضعیت نظافت شهری و حمل‌ونقل عمومی در وضعیت کم‌نظیری قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، سید جواد صحرایی همزمان با روز تاسوعای حسینی در بازدید از ستادهای نه‌گانه شهرداری اظهار داشت: شهرداری قم اقدامات خود را با دستور شهردار قم از بیش از یک ماه گذشته با تشکیل ستاد خدمات‌رسانی محرم آغاز کرده است.

وی بابیان اینکه برای خدمات‌رسانی مطلوب به زائران و سوگواران سید و سالار شهیدان از یک ماه گذشته کارگروه و جلسات متعددی تشکیل‌شده است، ادامه داد: تجربه بالای شهرداری قم در تشکیل ستادهای خدمات‌رسانی در آیین‌های مختلف ملی و مذهبی طی سالیان گذشته سبب شده تا روند خدمات‌رسانی مجموعه مدیریت شهری در مناسب‌های آیینی بسیار مطلوب و رضایت‌بخش از جانب شهروندان و عزاداران ارزیابی شود.

مدیرکل حوزه شهردار قم با تاکید بر خدمات شایسته شهرداری قم در ایام ماه محرم، اضافه کرد: باوجود فعالیت ده‌ها ایستگاه صلواتی، حضور متراکم و پرتعداد دسته‌جات و عموم عزاداران در نقاط مختلف شهری، هیچ‌گونه خللی درروند خدمات‌رسانی‌ها وجود نداشته و وضعیت نظافت شهری و حمل‌ونقل عمومی در وضعیت کم‌نظیری قرار دارد.

وی سازمان‌دهی، هدف‌گذاری و استفاده از تجربیات سال‌های گذشته را رمز رضایت شهروندان و زائران از خدمات شهرداری قم دانست و خاطرنشان کرد: فرهنگ و عشق به مکتب عاشورا ریشه در عمق جان و ایمان نیروهای شهرداری دارد و کارکنان مجموعه مدیریت شهری قم در چنین مناسبت‌هایی بیش از توان خود پای‌کار هستند.

صحرایی بابیان اینکه بخش‌های مختلف ستاد و عملیاتی شهرداری قم با تمام وجود و ارکان در خدمت عزاداران حسینی هستند، گفت: بزرگ‌ترین هدف و خواسته شهرداری قم جدا از تمام مباحث؛ جلب رضایت حضرت ولی‌عصر(عج) در خدمت‌رسانی به عزاداران است.