سیاست راهبردی دشمنان کاهش حضور مردم در عرصه انتخابات است
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان گلستان گفت: سیاست راهبردی دشمنان انقلاب اسلامی خارج کردن مردم از صحنه های دفاع از انقلاب از جمله کاهش حضور مردم در عرصه انتخابات می باشد.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از گلستان، رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان در همایش اعضای هیأت های نظارت سراسر استان با اشاره به اعلام نتایج رسیدگی به صلاحیت داوطلبین انتخابات در هیأت های نظارت گفت: با توجه به تایید صلاحیت ۳۱۳ نفر معادل ۶۱ درصد  از مجموع داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گلستان و حضور اقوام و گرایش های سیاسی مختلف در بین آنان، شاهد انتخاباتی رقابتی و پرشور در یازدهم اسفند خواهیم بود.

بهمنی نژاد با اشاره به تلاش دشمن در جهت کاهش مشارکت مردم در انتخابات افزود: سیاست راهبردی دشمنان انقلاب اسلامی در دهه های گذشته خارج کردن مردم از صحنه های دفاع از انقلاب از جمله کاهش حضور مردم در عرصه انتخابات می باشد.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان در همین رابطه افزود: رسانه های معاند در تلاش اند از طریق مأیوس کردن مردم به آینده و بزرگ نمایی مشکلات کشور، حضور مردم در انتخابات را بی فایده جلوه داده تا از این طریق مشروعیت مردمی جمهوری اسلامی را زیر سؤال برده و به امنیت کشور لطمه وارد نمایند.

بهمنی نژاد با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته توسط سازمان صداوسیما در زمینه راه اندازی کانال های تلویزیونی ویژه انتخابات افزود: از اقدامات شایسته ای که سبب ایجاد فضای رقابتی و افزایش مشارکت مردم در انتخابات خواهد شد، راه اندازی کانال های اختصاصی انتخابات در هر حوزه انتخابی و همچنین اختصاص یک صفحه به هر نامزد انتخابات در تلوبیون جهت انجام تبلیغات و بارگذاری ویدئو نامزدها می باشد که بهره مندی یکسان نامزدها از امکانات دولتی و عمومی نوید انتخاباتی با مشارکت پُرشور و گسترده را می دهد.