ستاد انتخابات شهرداری قم تشکیل شد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیر کل حوزه شهردارقم از تشکیل ستاد انتخابات شهرداری با دستور دکتر سقائیان نژاد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، سید جواد صحرایی در گفتگویی اظهار داشت: ستاد انتخابات شهرداری قم با دستور ویژه دکتر سقائیان‌نژاد به منظور ایفای نقش شهرداری قم در برگزاری هرچه با شکوه‌تر انتخابات ریاست جمهوری تشکیل شده است.
وی ادامه داد: با تشکیل این ستاد، تمامی زیرمجموعه‌ها و بخش‌های شهرداری قم همکاری و مشارکت با مدیریت استان و ستاد انتخابات استان قم در راستای برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری در تیر ماه سال جاری را در دستور کار قرار داده است.
صحرایی تاکید کرد: از اهداف مهم شهرداری در این مشارکت ایجاد انگیزه و جلب مشارکت بیشتر شهروندان برای حضور در انتخابات و انتخاب چهاردهیمن رئیس دولت جمهوری اسلامی ایران با تشریح، تبیین و اطلاع رسانی اقدامات و دستاوردهای نظام است.
وی خاطرنشان کرد: از جمله محورهای مهم فعالیت این ستاد موضوع تبلیغات انتخاباتی است که با ایجاد جایگاه های مشخص تبلیغاتی و صدور مجوز تبلیغات شهری برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، مقدمات برگزاری انتخابات پرشور را رقم بزند.
مدیر کل حوزه شهردارقم افزود: پشتیبانی لجستیک و تدارکاتی ستادهای اجرایی انتخابات استان، تبلیغات شهری و فضاسازی در سطح مناطق هشتگانه شهر قم و ارائه خدمات شهری در محل ستادهای رای گیری از جمله برنامه های تعریف شده در این موضوع است که با استفاده از تمام ظرفیت اجرایی شهرداری قم انجام خواهد شد.