رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین: فضلای حوزه علمیه قم پشتیبان دولت مردمی هستند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: فضلای حوزه علمیه قم حامی و پشتیبان دولت مردمی برای دنبال کردن اهداف نظام اسلامی هستند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، حجت الاسلام و المسلمین مهدی سلیمانی تبار اردهالی عصر پنجشنبه در آیین دیدار رئیس جمهور با طلاب حوزه علمیه در مدرسه علمیه فیضیه قم، افزود: حوزه علمیه برای تحقق ارزش‌های اسلامی و صیانت از خون شهدا در صحنه حاضر است و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: موفقیت‌های دولت سیزدهم در عرصه‌های مختلف داخلی و بین المللی بسیار است.

سلیمانی تبار اردهالی ادامه داد: برخی از عرصه‌های موفقیت‌ دولت سیزدهم را می توان در مدیریت و کنترل بیماری کرونا و کاهش چشمگیر مرگ و میرهای ناشی از آن، اجرای طرح نهضت ملی مسکن و تلاش برای ساخت بیش از ۲.۵ میلیون خانه، بهره‌گیری از آب

شیرین‌کن‌های بزرگ و رساندن آب دریا به فلات مرکزی ایران دید.

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: همچنین اجرای طرح کشت فراسرزمینی برای تامین امنیت غذایی مردم، کاهش نرخ بیکاری به زیر هشت درصد، افزایش صادرات غیر نفتی و رشد اقتصادی از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم است.

وی تاکید کرد: البته دولت باید در زمینه‌هایی همچون کنترل تورم، حفظ و افزایش ارزش پول ملی و ارتقا وضعیت معیشت مردم تلاش بیشتری انجام دهد.

سلیمانی تبار اردهالی گفت: به کار گیری الگوی اقتصاد مقاومتی راه گذر از مشکلات کنونی است که باید با جدیت در دستور کار باشد.