رفتار مدیریتی دولت در بحران گازی، الگوی تمام عیار مردم دوستی است
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران، با اشاره به اینکه دولت در بحران سرمای کم سابقه اخیر رویکرد مردمی خود را با پایداری شبکه توزیع گاز به تصویر کشید، گفت: رفتار مدیریتی دولت در بحران گازی اخیر الگوی تمام عیار مردم دوستی و مردم داری دولت سیزدهم است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، روح الله سلگی در جریان ملاقات مردمی که در محل استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: قطع جریان گاز در ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی با هدف تامین مطمئن گاز بخش خانگی اقدام هوشمندانه بود.

این مسئول سیاسی با تاکید برعزم قاطع دولت سیزدهم در جلب رضایت مردم ادامه داد: تامین رفاه مردم اولویت نخست دولت سیزدهم است.

معاون استاندار مازندران خاطرنشان کرد: مدیرانی که در راستای تامین منافع مردم حرکت نکنند، جایگاهی در دولت سیزدهم ندارند.

سلگی اظهار کرد: رفتار مدیریتی دولت در بحران گازی اخیر الگوی تمام عیار مردم دوستی و مردم داری دولت سیزدهم است.

وی با اشاره به تلاش دولت در راستای حل چالش‌های اساسی کشور، افزود: دولت با شناخت تنگناهای اساسی کشور به‌ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت راهکارهای چاره ساز را مدنظر دارد.

معاون استاندار مازندران گفت: همکاری مردم و دولت تنها راه برون رفت از مشکلات اساسی کشور است.

وی با تاکید بر اشراف دولت به امور حیاتی کشور، افزود: با تسلط دولت به امور و اتخاذ تدابیر اصولی شرایط کشور بهبود خواهد یافت.

سلگی تصریح کرد: تقویت امید در کشور مستلزم کار و تلاش جهادی در عرصه خدمات رسانی و فتح قله‌های پیشرفت است.

قابل ذکر است، معاون سیاسی استاندار مازندران بعد از ملاقات عمومی از گرمخانه و اسکان کارتن خواب‌های ساری، سرزده بازدید کرد.

سلگی با اشاره به تلاش دولت برای تامین رفاه مردم، رسیدگی به امور اقشار مختلف به‌ویژه نیازمندان را رسالت خطیر و ذاتی دولت سیزدهم دانست.

وی در این بازدید با اشاره به کمبودها و نیازهای افراد ساکن در این مرکز، برای رفع مشکلات آنان دستورات لازم را صادر کرد.