رئیس جمهور بعدی باید بار بردار از دوش مردم باشد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
حجت الاسلام والمسلمین رستمی با بیان اینکه رئیس جمهور بعدی باید بار بردار از دوش مردم باشد، تصریح کرد: کسانی که این مسیر را در پیش گیرند قطعا برکات الهی در رشد و توسعه کشور همراهشان خواهدبود.

به گزارش خبرنگار کارگر ایر انی « ایونا» در کاشان، مراسم بزرگداشت شهدای خدمت؛ خادم‌الرضا(علیه‌السلام) شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش، از طرف نماینده ولی فقیه در کاشان با حضورائمه جمعه منطقه کاشان، فرماندار، روحانیون، مسئولان، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در مصلی بقیه الله الاعظم (عج) کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی، رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در این مراسم ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری در دیدار خانواده شهدای خدمت را نشان دهنده مصیبت و داغ بزرگی دانست و ابراز داشت: مصیبت ها برای امت شیعه و شهیدپرور ایران پلی برای حرکت است.

رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه براساس فرمایشات امام راحل کشورمان در حوادث قوی تر می شود یادآور شد: فتح خرمشهر، آزادسازی خوزستان ،شکست حصر آبادان، پیروزی های بزرگ دفاع مقدس، ثبات ،امنیت و اقتدار داخلی ، اخراج منافقین و منزوی شدن لیبرال های غرب زده و… بعد از حوادث رقم خورد.

وی با بیان اینکه حضرت علی (ع) می فرماید جامعه ایمانی در برابر مصیبت ها صبر، ایمان تقوا و قوتش بیشتر می شود، گفت: جامعه غیر مومن در برابر مصیبت ها خودش را گم می کند.

رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی دولت سختی را تحویل گرفت، تصریح کرد : شهید رئسیی فرمود بعضی از وزرای دولت قبل می خندیدند وقتی می گفتیم می خواهیم حقوق کارمندان و کارکنان را بدهیم.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی با بیان اینکه عظمت انقلاب اسلامی ایران در تشیع بسیار باشکوه پیکر شهدای خدمت برای جهانیان آشکار شد، ادامه داد: علیرغم سم پاشی های دشمنان مبنی بر اینکه مردم ایران از روحانیت زده شده اند دیدیم چطور مردم با حضور بی نظیر در مراسم تشیع پیکر شهدای خدمت از خادمان خودبه نحو شایسته تجلیل کردند.

رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه با شهادت آیت الله رئیسی کار برای رئیس جمهوری بعدی سخت شد، خاطرنشان کرد: شهید رئیسی یک ترازی را نشان داد که اگر دیگران بخواهند از آن سطح عبور کنند باید پاسخگو باشند.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی از آیت الله رئیسی به عنوان یک شخصیت مردمی، مخلص، اهل تهجد و عبادت، پرکار و خستگی ناپذیر نام برد و یاد آور شد: شهید رئیسی متعبد، باورمند، ولایت پذیر و اهل بیتی بود.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی در ولادت امام رضا (ع) حکم ریاست جمهوری و شهادتش را گرفت، گفت: آثار اقتصادی شهید رئیسی در ارتباط با کشورهای خارجی مشهود است.

رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه یک چهارم کشورهای دنیا (بیش از ۲ میلیارد جمعیت جهان) در شهادت آیت الله رئیسی عزای عمومی اعلام کردند، گفت: آثار فعالیت های شبانه روزی شهید آیت الله رئیسی را در پایین آمدن نرخ تورم را شاهدیم.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی با بیان اینکه رئیس جمهور بعدی باید بار بردار از دوش مردم باشد، تصریح کرد: کسانی که این مسیر را در پیش گیرند قطعا برکات الهی در رشد و توسعه کشور همراهشان خواهدبود.

انتهای پیام./

  • نویسنده : سیدمصطفی دولت آبادی