دیگر وقت شعار دادن نیست بلکه موقع عمل است
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
منتخب مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل با تاکید بر اینکه دیگر وقت شعار دادن نیست بلکه موقع عمل است گفت: مردم اعتماد، لطف و آبرویشان را در پای صندوق‌های رأی گذاشتند و نماینده خود را در انتخابات مجلس برگزیدند و الان نوبت این است که فرد منتخب پایبند به اعتماد و مشارکت آنها در راستای پیشرفت و توسعه حوزه انتخابیه باشد.

به گزارش خبرنگار کارگر  ایرانی « ایونا »  در کاشان، منتخب مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شب گذشته در مراسم  تجلیل از روزه اولی  ها  و دیدار با مردم نشلج  در مسجد جامع  این روستا که با حضور امام جمعه مشهداردهال  دهیار و اعضای شورا  و معتمدین این روستا برگزار شده بود ضمن قبولی طاعات و تبریک سال جدید تقارن  بهار قرآن ، رحمت و برکت با بهار طیبعت را به فال نیک گرفت و اظهار داشت : هرآنچه که داریم به برکت خون پاک شهدای عزیز و ایثارگری جانبازان عزیز کشورمان می باشد.

مصطفی معینی آرانی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت : روستای نشلج در تمام مقاطع خصوصا در دوران دفاع مقدس، دفاع از امنیت و حادثه مکه مکرمه شهید داشته است.

منتخب مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به سبقه تاریخی مردم روستای نشلج در دفاع از اهل بیت (ع)، ارزش های دینی و ترویح مکتب تشیع  اشاره و با بیان اینکه باعث افتخار است که ۷ نفر از اهالی این روستا در رکاب حضرت سلطان علی بن محمد باقر (ع) به شهادت رسیده اند گفت : تشیع منطقه اردهال و نشلج علوی است به طوری که از صدر اسلام نیز محب اهل بیت (ع) بوده اند.

 معینی آرانی با بیان اینکه در سال ۱۱۳ هجری قمری امام باقر(ع) به درخواست مردم این خطه فرزندش را به عنوان نماینده خود جهت ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) و مبانی دینی فرستادند یاد آورشد : تشیع خطه  اردهال و نشلج به ضرب شمشیر شاه عباس صفوی نبوده است .

منتخب مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل با بیان اینکه سبزوار، قم و منطقه کاشان از قدیم الایام از تشیع علوی برخوردار بوده اند یاد آورشد : خدمت خالصانه و واقعی به مردم منطقه کاشان ، اردهال و روستای نشلج باعث افتخار است .

 معینی آرانی خدمت بی منت به مردم این خطه را  برای خود افتخار دانست و یاد آورشد : به خاطر اعتمادی که مردم این خطه در مجلس شورای اسلامی به بنده کرده اند علاوه بر خدمت واقعی و خالصانه باید مواظب خودم باشم که قبل و بعدم فرق نکند.

منتخب مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل با تاکید بر اینکه دیگر وقت شعار دادن نیست بلکه موقع عمل است گفت: مردم اعتماد، لطف و آبرویشان را در پای صندوق‌های رأی گذاشتند و نماینده خود را در انتخابات مجلس برگزیدند و الان نوبت این است که فرد منتخب پایبند به اعتماد و مشارکت آنها در راستای پیشرفت و توسعه حوزه انتخابیه باشد.

 معینی آرانی با بیان اینکه با تمام توان با استفاده از تجربیات ۳۰ ساله خود در مجلس شورای اسلامی در جهت رفع مشکلات مردم تلاش خواهم کرد گفت : مهمترین وظیفه نماینده تصویب قوانین و نظارت بر حسن اجرای قانون و پیگیری مطالبات مردم می باشد.

منتخب مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل خدمت به مردم به خاطر رضای خدا را موجب پاداش دنیوی و اخروی دانست و با تأکید بر اینکه در مسیر خدمت گذاری به مردم باید با تأسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و الگو گرفتن از شهدای گرانقدر پیش برویم؛ اظهار کرد: حرکت در مسیر شهدا، بهترین شیوه خدمت به مردم و انقلاب اسلامی است. و

شایان ذکر است روستای نشلج در شمال استان اصفهان و پر جمعیت ترین روستای شهرستان کاشان است که در فاصله ۳۹ کیلومتری غرب این شهرستان واقع شده است و بیش از ۲۳ شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران نموده است .

 انتهای پیام./

  • نویسنده : سیدمصطفی دولت آبادی