داوطلبان هلال احمر با پنجاه هزار تومان تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی قرار می‌گیرند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان سیستان و بلوچستان میزان حق بیمه افراد را در این صندوق حداقل ۵۰ هزار تومان اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، پایگاه امداد و نجات دهستان سفیدآبه با حضور برخی مقامات استان سیستان و بلوچستان، مدیر صندوق بیمه اجتماعی سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان هلال احمر و مردم افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

پایگاه امداد و نجات دهستان سفیدآبه با حضور خداداد اولیایی (مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان سیستان و بلوچستان)، حبیب‌اله راهداری (فرماندار شهرستان نیمروز)، بهزاد دهمرده بخشدار بخش صابری و جمعی از مسئولان هلال احمر و مردم افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

اولیایی در مراسم افتتاح این پایگاه، اظهار داشت: فعالیت‌های ارزنده داوطلبان هلال احمر در کمک رسانی در زمان بروز حوادث و بلایای طبیعی و دیگر سوانح قابل تحسین است و افزایش پایگاه های امداد و نجات در مناطق مختلف استان در کاهش زمان برای دسترسی به حادثه دیدگان و ارائه خدمات بسیار تأثیرگذار است.

مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر این استان افزود: امکان عضویت داوطلبان هلال احمر در صندوق بیمه اجتماعی فراهم شده و می‌توانند برای عضویت و ثبت نام بیمه اجتماعی به کارگزاری‌های صندوق در سراسر استان مراجعه کنند.

اولیایی میزان حق بیمه افراد را در این صندوق حداقل ۵۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: سطوح درآمدی و میزان حق بیمه در ۸ سطح قرار دارد و حداقل ماهیانه ۵۰ هزار تومان و حداکثر ماهیانه ۱۳۳ هزار تومان است که بیمه شدگان می‌توانند بصورت سالیانه، شش‌ماهه و یا سه ماهه پرداخت کنند.