توصیه های پدرانه به زوج های جوان
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم، در مراسم اهدای ۲۱۲ جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به نوعروسان و دامادهای تحت‌حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره)، توصیه هایی از سردلسوزی و از جنس پدرانه ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، محسن مسعودیان راد در مراسم اهدای ۲۱۲ جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به نوعروسان و دامادهای تحت‌حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره)، که در محل سالن اجتماعات مجتمع حضرت معصومه(س) قم برگزار شد، اظهار داشت: سرمایه ای قوی و خدادادی در وجود شما زوج های جوان است و شما امروز آیت الهی هستید؛ و شما امروز با قدم گذاشتن در مسیر زندگی مشترک و ازدواج، تجلی عالم خلقت شدید و نور امید را در دل ها زنده کردید.

وی افزود: شما جوانان تازه ازدواج کرده، امروز در سایه فشارهای شکننده اقتصادی، برای مردم امیدآفرین شدید و شروعی زیبا و آینده ای روشن را به جامعه مخابره می کنید؛ چرا که اگر کسی ببیند جوانی به مقام ازدواج می رسد، تمام وجودش مملو از شادی می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)، خاطرنشان کرد: از هم اکنون این خود شما هستید که می توانید با داشتن امید و توکل بخدا، شرایط جدید را رقم بزنید؛ درست است که در گذشته شاید با نداری و کمبودها روزگار گذراندید، اما از هم اکنون تصمیم بگیرید قوی آغاز کنید و زندگی شیرینی را برای خود رقم بزنید، چرا که آینده شما به دست خودتان و به نگاه و اراده شما بستگی دارد؛ بدانید هر طور فکر کنید، آینده همانطور است؛ اگر روشن و امیدوارانه نگاه کردید، آینده برای تان روشن است.

وی با بیان این که پیچ زندگی به دستان شما رد خواهد شد، گفت: قدرت زن در یک خانه، انکار ناپذیر است و همین شما می توانید از مرد خود، یک ابرمرد قهرمان یا یک مرد ضعیف و ناتوان بسازید.

دکتر مسعودیان با اشاره به چگونگی ازدواج حضرت زهرا(س) با امام علی(ع) و کیفیت مباحث مطرح شده میان این دو معصوم(ع)، گفت: اگر به آموزه های این بزرگان توجه کنید، زندگی تان سراسر نور خواهد شد.

وی افزود: فکر نکنید همه چیز زندگی مادیات است، بلکه اساس زندگی محبت و عشق است؛ چه بسا فقرایی هستند که روح شان بلندتر از هر سرمایه داری است و زندگی شان پر از شادی و عشق است؛ شما باید به این مهم برسید و عمل کنید که اگر در درون خانه هم چیزی نیست، باید در بیرون و ظاهر شما چیزی جز نشاط و شادی نباشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم، گفت: بدانید خوشبختی و سعادت زندگی به دست شما زنان است و هدایت مردان هم به دستان شماست؛ اگرچه باید احترام همسر را داشته و با عشق و محبت با داشتن و یا نداشتن او بسازید، اما نباید با فقر بسازید بلکه باید در کنار هم و با روحیه دادن به هم، از مرحله فقر و نداری عبور کرده و به قدرت های بالای مادی و معنوی برسید.

دکتر مسعودیان راد در پایان گفت: بدانید که امداد امام خمینی(ره) هم پشتیبان شما زوج های جوان است و همواره پیگیر زندگی خوب شما خواهد بود.