تغییرو تحول در کاشان با اجرای ۱۲۰۰ میلیارد تومان پروژه شهری
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان دربازدیدازپروژهای شهرداری کاشان  از تغییر و تحول در شهر کاشان درسالجاری بابهره برداری از 75 پروژه با اعتباری بالغ بر 1200 میلیارد تومان خبرداد.

به  گزارش خبرنگارکارگر ایرانی « ایونا » در کاشان ، محمدمهدی فردوسی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان درحاشیه بازدید از پروژه‎های شهرداری کاشان، با اشاره به انتخاب کاشان به عنوان اولین مقصد سفر کاری در مسئولیت جدید گفت: طی نشستی با شهرداران شهر کاشان، برزک، کامو و چوگان، جوشقان، قمصر، نیاسر و مشکات، شنونده مشکلات و چالش‎های آنان بودیم و سعی می‎کنیم بر اساس ظرفیت‎های موجود در استان و کشور این دغدغه‎‎ها را به صورت موثر پی گیری کنیم.

وی درادامه با اشاره به بازدید از پروژه های شهری کاشان گفت: شهرداری کاشان با تعریف و اجرای ۷۵ پروژه کوچک و بزرگ به ارزش بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان که در قالب بودجه سال ۱۴۰۳ عملیاتی می‎شود، تلاش ارزشمندی را در این زمینه به کار گرفته است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان درادامه افزود: پروژه‎هایی نظیر محور علوی، بهسازی میادین، احداث بلوارها و مسیرهای دسترسی جدید، آسفالت گسترده معابر،احداث پروژه‎های عمرانی جدید، اجرای سامانه های پایش تصویری و…از جمله اقدامات مدیریت شهری طی سال جاری خواهد بود.

فردوسی درپایان گفت: خوشبختانه پروژه‎هایی که سال‎ها در انتظار تکمیل قرار دارند نیز در دستور کار مدیریت شهری برای افتتاح وبهره‎برداری قرار گرفته‎اند که اینکاری ارزنده‎ محسوب می‎شود.

شایان ذکر است محمدمهدی فردوسی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان که به تازگی در این جایگاه مشغول به فعالیت شده، برای رسیدگی به چالش های شهری کاشان و دیگر شهرهای منطقه به دارالمومنین سفر کرده است.

انتهای پیام./

  • نویسنده : سیدمصطفی دولت آبادی