اجرای ۴۰ پروژه درحوزه های مختلف ظرف مدت هفت ماه توسط شهردار کاشان قابل تقدیر است
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
عضو شورای اسلامی شهرکاشان، با اشاره به اقدامات ارزشمند مدیریت شهری طی مدت هفت ماه اخیر گفت: اجرای 40 پروژه در حوزه های مختلف توسط شهردار کاشان طی هفت ماه گذشته که بسیاری از آنها آماده افتتاح است، ارزشمند و قابل تقدیر است

به گزارش خبرنگارکارگر ایرانی « ایونا» در کاشان ، علی هاشمی طاهری عضو شورای اسلامی شهرکاشان، با اشاره به اقدامات ارزشمند مدیریت شهری طی مدت هفت ماه اخیر گفت: اجرای ۴۰ پروژه‎ در حوزه‎های مختلف توسط شهردار کاشان طی هفت ماه گذشته که بسیاری از آنها آماده افتتاح است، ارزشمند و قابل تقدیر است

علی هاشمی طاهری درادامه با اشاره به جایگاه ویژه و پراهمیت شورای اسلامی شهر در قانون گفت: شورا به عنوان حلقه واسطه حاکمیت با اقشار مختلف مردم ۳۴ وظیفه قانونی مصوب دارد و بر اساس قانون،باید مجموعه‎های مختلف خدمت رسان تحت نظارت شورای اسلامی شهر قرار داشته باشند، ضرورتی که تاکنون نسبت به آن اهتمام لازم وجود نداشته است.

️وی درادامه، با تأکید بر اقدامات متعدد شورای اسلامی شهرکاشان در دفاع از حقوق شهروندان، وجلوگیری از راه‎ اندازی کارخانه سرب و همچنین عدم انتقال مرکز نگهداری معتادان متجاهر استان به کاشان را نمونه‎هایی از تلاشها واقدامات خوب شورای اسلامی شهرکاشان برشمرد.

️عضو شورای اسلامی شهر در پاسخ به مطالبات مردمی در زمینه آسفالت معابر وخیابانهای شهر کاشان گفت: با وجود آنکه شهرداری کاشان در سال ۱۴۰۲ یک رکورد را خلق کرد اما با توجه به اینکه برای بهسازی و آسفالت معابر شهر، ۶۰۰ هزار تن آسفالت نیاز است، همچنان مشکلاتی در این زمینه وجود دارد.

هاشمی طاهری درادامه افزود: انتظار می‎رود با برنامه ریزی صورت گرفته بیش از یکصدهزار تن آسفالت در سالجاری در معابر شهر اجرا شود تا بخشی از مشکلات شهروندان در این خصوص رفع شود.

️وی درادامه، رفع مسائل و معضلات شهر را نیازمند تعامل و همکاری همه جانبه دستگاه ها و نهادهای اجرایی و خدماتی دانست و گفت: باید برای رفع معضلات شهروندان، اختلافات را کنار بگذاریم و برای خدمت به مردم تلاش کنیم.
علی هاشمی طاهری ️عضو شورای اسلامی شهر در پایان، ضمن قدردانی از تلاش‎های مجموعه شهرداری در پاسخ به نیازها و دغدغه‎های شهروندان، از مردم خواست تا موضوعات و مسائل خود را با مناطق محل سکونت و یا از طریق اعضای شورای اسلامی شهر پی گیری کنند.

انتهای پیام./

  • نویسنده : سید مصطفی دولت آبادی