تامین اجتماعی در اجرای قانون جوانی جمعیت پیشرو است
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
احمد اسفندیاری گفت: تأمین‌اجتماعی، سازمانی متأثر از تغییرات کلان جمعیت است اما با توجه به سیاست‌های ابلاغی رهبری اقدامات قابل توجه و تأثیرگذاری نیز انجام داده است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، معاون فرهنگی اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌ اجتماعی با بیان اینکه این سازمان در اجرای قانون جوانی جمعیت پیشرو است، گفت: تأمین‌ اجتماعی برای اجرای قوانین جوانی و رشد جمعیت با جدیت و برنامه‌ریزی اقدام کرده است.

احمد اسفندیاری(معاون فرهنگی اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌ اجتماعی) در حاشیه بازدید از سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران و غرفه خانواده ما، گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی در اجرای قانون و پیشبرد اهداف کلان کشور مبنی بر رشد جمعیت و جوانی جمعیت به وظایف قانونی خود عمل کرده است.

او تصریح کرد: سازمان تأمین‌ اجتماعی، سازمانی متأثر از تغییرات کلان جمعیت است اما با توجه به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری اقدامات قابل توجه و تأثیرگذاری نیز انجام داده است.

معاون فرهنگی اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌ اجتماعی ادامه داد: این سازمان در اجرای قانون افزایش جمعیت و جوانی جمعیت، توجه ویژه‌ای به خدمات خود مبنی بر ارائه مرخصی زایمان، پرداخت حقوق مدت مرخصی زایمان، رایگان کردن فرانشیز افراد بالای ۶۵ سال و پرداخت بیش از ۹۰ درصد هزینه‌های ناباروری داشته است.

اسفندیاری، همچنین با اشاره به اینکه سازمان تأمین‌ اجتماعی در شورای عالی بیمه سلامت کشور بسیار کمک حال بوده است، گفت: برای پیشبرد اهداف تعیین شده در زمینه رشد جمعیت و جوانی جمعیت ورود و تلاش هم‌افزای تمامی دستگاه‌ها بسیار ضروری است و در مجوع سازمان تأمین‌اجتماعی در اجرای قوانین در سطح کشور پیشرو بوده است.

وی در پایان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی سازمان و تقدیر از اقدامات صورت‌گرفته همکاران سازمان در نمایشگاه کتاب گفت؛ تلاش داریم با توسعه فرهنگ بیمه‌ای و استفاده از ظرفیت‌های مختلف رسانه‌ای، موضوع جوانی جمعیت و خانواده را نیز مدنظر قرار دهیم.