تصمیم نابخردانه پارلمان اروپا در رابطه با سپاه را محکوم می‌کنیم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
نماینده مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه نمایندگان ملت مصوبه اتحادیه اروپا را محکوم می‌کنیم و قطعا پاسخ قاطعه‌ای به آنها می‌دهیم، گفت: صراحتا و آشکارا به پارلمان اروپا تذکر می‌دهیم که در زمین دشمنان ایران اسلامی بزرگ بازی نکنند که مطمئنا دودش ابتدا به چشم شما خواهد رفت و این ملت اروپا هستند که از تصمیمات خارج از عرف بین‌المللی متضرر می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، کمال علیپور عصر امروز در جمع خبرنگاران به تصمیم نابخردانه پارلمان اروپا در رابطه با سپاه پاسداران که از ارکان نظامی جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: اقدام پارلمان اروپا دخالت مستقیم در امور داخلی کشور ما است و در عرف بین‌الملل اینگونه تصمیمات نشان دهنده خصومت آشکار و بدعت در رفتارهای بین‌المللی خواهد شد.

وی افزود: صراحتا و آشکارا به پارلمان اروپا تذکر می‌دهیم که در زمین دشمنان ایران اسلامی بزرگ بازی نکنند که مطمئنا دودش ابتدا به چشم شما خواهد رفت و این ملت اروپا هستند که از تصمیمات خارج از عرف بین‌المللی متضرر می‌شوند.

نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی‌، اعلام کرد: پارلمان اروپا بداند که با اینگونه مصوبات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از امنیت و آرامش کشور دست نخواهد کشید و یقینا ملت بزرگ ایران همیشه پشتیبان نیروهای نظامی خصوصا سپاه پاسداران خواهند بود.

این مسئول با اشاره به هوشیاری ملت ایران مبنی بر دشمن شناسی، گفت:  و مطمئنا ملت باهوش و بصیر ایران زیر بار اینگونه زورگویی‌ها نخواهند رفت.

علیپور ضمن هشدار به ملت بصیر و انقلابی جمهوری اسلامی مبنی بر آگاه بودن از ترفندهای جدید اتحادیه و پارلمان اروپا، گفت: ممکن است نقشه‌هایی علیه کشور ترسیم کنند که در این ۴۲ سال از عمر انقلاب ایران چنین کرده‌اند اما مردم بزرگ ایران، سپاه قهرمان و ارتش قدرتمند و در یک کلام قدرت نظامی ما با محاسبه درست تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده است.

این عضو مجلس شورای اسلامی افزود: امروز ملت شریف ایران متوجه شدند تا زمانی که سپاه ما از کشور صیانت می‌کند آسیبی به ایمنی و آرامش مردم نخواهد خورد.

علیپور خطاب به پارلمان اروپا گفت: تا دیر نشده سرعقل بیایید و دست از اینگونه رفتارها بردارید که آزموده را آزموده کردن خطاست

وی به عنوان نماینده مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی اقدام اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد و افزود: ما نمایندگان ملت این مصوبه را محکوم می‌کنیم و قطعا پاسخ قاطعه‌ای به شما خواهیم داد.