بودجه ۱۴۰۳ منطقه پنج محله محور تدوین شد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیر منطقه پنج شهرداری قم گفت: یکی از برنامه‌های منطقه، برقراری ارتباط مستمر با مساجد و معتمدین محل و تدوین بودجه این منطقه بر اساس محله محوری است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، رضا رحیمی در گفت‌وگویی، با بیان اینکه پیاده‌روسازی خیابان شهید کلهری و جمع‌آوری آب‌های سطحی منطقه طی سال گذشته انجام‌شده است، اظهار کرد: احداث زیرگذر کبیری از پروژه‌های شاخص منطقه در سال جاری بوده که ۱۰ پلاک سنگین برای اجرای این پروژه باید تملک شود.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم بازگشایی خیابان حاج رضایی را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: شهروندان همکاری خوبی در احداث خیابان شهید حاج‌رضایی داشتند، و از ۷۰۰ متر مسیر، حدود ۲۵۰ متر باز شده است، تنها در زمینه اسناد مالکیتی مشکلاتی وجود دارد که در حال رفع آن‌ها هستیم و امسال خیابان بازگشایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های منطقه، برگزاری مستمر جلسات به شهروندان با حضور در مساجد است، خاطرنشان کرد: جلساتی با حضور معتمدان محل برگزار می‌شود و مشکلات مردم را در سطح محلات شناسایی می‌کنیم.

رحیمی با اشاره به مشکلات این منطقه و نیازهای شهروندان اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری منطقه ۵ به‌صورت محله‌محور و بر اساس نیازهای شهروندان تدوین‌شده است.