عزم دولت سیزدهم افزایش رفاه/ ابراز امیدواری درباره تحقق تورم نقطه به نقطه زیر ۳۰ درصد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
صولت مرتضوی گفت: امیدواریم عدد تورم نقطه به نقطه تا پایان سال جاری به کانال زیر ۳۰ درصد برسد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عزم دولت سیزدهم برای مهار تورم، توجه به معیشت کارگران، افزایش رفاه و سرمایه مردم خبر داد.

سیدصولت مرتضوی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در جشن خداقوت کارگر به میزبانی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی اظهار کرد: هفته کارگر فرصت مغتنمی است تا مدیران دستگاه‌های‌اجرایی، دولتمردان و صاحبان اندیشه، ابعاد پیدا و پنهان خدمات به کارگران را بررسی کنند.

وی دامه داد: کارگران با کار خود تعالی، پیشرفت و آبادانی جامعه را رقم می‌زنند.

مرتضوی به دیدار اخیر کارگران با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در دیداری که روز پنجم اردیبهشت در محضر مقام عظمای ولایت داشتیم، ایشان پیرامون مقام کار و کارگر سخن گفتند و بین کارگر از منظر اسلام و کارگر از دیدگاه سایر مکاتب به ویژه مکتب ماتریالیستی با نگاهی تکفیکی فرمایشاتی را عنوان کردند.

وی خاطرنشان ساخت: اسلام، جایگاه کارگر را رفیع می‌شمارد. احادیث و آیات قرآن می‌گوید، جوهره پیشرفت و تعالی هر ملتی، کار، تلاش و کوشش است. بشر به پیشرفت و تعالی نمی‌رسد مگر با تلاش و کوشش. کارگر در منظر و مکتب پویای اسلام، ابراز تولید نیست؛ خالق تولید است.

وی اشاره کرد: از امام صادق (ع) نقل شده است: آن کسی که کار و کوشش کند برای تامین روزی حلال، مانند کسی است که در راه خداوند جهاد کند.

وزیر کار تصریح کرد: بنا به تعبیر مقام معظم رهبری انقلاب، تولید، ستون فقرات اقتصاد و کارگر ستون فقرات تولید است. نفس کار، تلاش، سعی و اهتمام در مکتب اسلام صاحب ارزش است.

مرتضوی عنوان کرد: امسال رهبری معظم انقلاب، نامگذاری سال را اقتصادی عنوان فرمودند، زیرا اقتصاد، زمینه ساز استقلال هر کشور است.

وی گفت: امیدواریم عدد تورم نقطه به نقطه تا پایان سال جاری به کانال زیر ۳۰ درصد برسد.

  • منبع خبر : ایلنا