برگزاری مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در کاشان
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) همراه با میهمانی فرشته ها«ایتام»شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل و تجلیل از حامیان ایتام به همت موسسه اطعام الایتام بقیه الله الاعظم(عج )کاشان در تالار رویال کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  کارگر ایرانی « ایونا » در کاشان، مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) شب گذشته همراه با میهمانی فرشته ها«ایتام» شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل و تجلیل از حامیان ایتام به همت موسسه اطعام الایتام بقیه الله الاعظم(عج )کاشان با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل ، بخشدار قمصر ، جمعی از مسئولان، روحانیون ، خیرین  و حامیان فرشتگان به مجری گری خانم ملکا خوشمرام با اجرای برنامه های متنوع و شاد هنرمندان رسانه ملی همراه با ضیافت افطاری در تالار رویال کاشان برگزار شد .

 تقی چاکری مدیر موسسه اطعام الایتام بقیه الله الاعظم(عج)کاشان ضمن تبریک سال جدید و ولادت با سعادت امام حسن  مجتبی (ع) و گرامی داشت یاد و خاطره حامیان ایتام و خیرینی که به ایتام این موسسه کمک های شایانی کردند و در قید حیات نیستند ابراز داشت :برای کلیه کسانی که با کمک های مالی و معنوی خود به ایتام و ساختمان این  موسسه از هیچ گونه تلاشی دریغ ننموده اند قدردانی می نماییم.

مدیرموسسه اطعام الایتام بقیه الله الاعظم(عج)کاشان برلزوم کمک بیشتر خیرین در تکمیل ساختمان این موسسه تاکید کردو اظهار داشت : این موسسه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون روزانه ۴۵۰ پرس غذا را برای افطاری ایتام طبخ نموده است.

چاکری با بیان اینکه برای احداث ساختمان این موسسه  ۵ میلیارد تومان توسط یکی از خیرین کاشانی تامین گردیده است  خاطرنشان کرد : بعداز ماه مبارک رمضان عملیات اجرایی ساختمان این موسسه شروع خواهدشد.

مدیر موسسه اطعام الایتام بقیه الله الاعظم(عج)کاشان با بیان اینکه یا وجیهه عند الله اشفعی لنا عند الله را باید از بچه های یتیم بگیریم گفت : باید فرهنگی را به جامعه دینی عرضه کنیم که فرشته ها«ایتام» فکر نکنند یتیم هستند.

 شایان ذکر است: در حال حاضر بیش از دو هزار نفر از ایتام منطقه کاشان و آران و بیدگل و حومه تحت پوشش و خدمات موسسه اطعام الایتام بقیه الله الاعظم(عج ( کاشان می باشند.

 انتهای پیام./

  • نویسنده : سیدمصطفی دولت آبادی