برگزاری جلسه ستاد تسهیلات زائرین شهرداری قم در مسجد مقدس جمکران
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
سومين جلسه ستاد تسهيلات زائرين و خدمات سفر شهرداري قم به مناسبت نيمه شعبان و ايام نوروز، با حضور مسئولان مسجد مقدس جمكران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، سومین جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم به مناسبت ایام نیمه شعبان و نوروز، با حضور عباس ذاکریان معاون خدمات شهری، مسعود طبیبی معاون حمل‌ونقل و ترافیک و جمعی از مدیران شهرداری قم و محمدکاظم پورامینی قائم‌مقام تولیت و معاونین مسجد مقدس جمکران در سالن جلسات این مکان مقدس برگزار شد.
در این نشست ذاکریان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در ستاد تسهیلات زائرین شهرداری برای میزبانی از زائران نیمه شعبان و ایام نوروز شهر مقدس قم ارائه داد.
محمدکاظم پورامینی در این نشست ضمن تقدیر از تلاش‌های شهرداری قم به‌منظور ارائه خدمات موردنیاز زائران نیمه شعبان، بر اهمیت دومین نیمه شعبان سال ۱۴۰۰ و تقارن آن با ایام نوروز و ضرورت ایجاد آمادگی در شهر قم برای میزبانی از خیل زائران و مسافران تأکید کرد.
در ادامه طبیبی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گزارشی از اقدامات صورت گرفته در کمیته حمل‌ونقل ستاد تسهیلات زائرین را ارائه و از آغاز به کار تدوین نظام حرکتی نیمه شعبان توسط مشاور خبر داد.
حجت‌الاسلام حسین‌آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران نیز در این نشست از اجرای پویشی فراگیر در نیمه شعبان با محوریت گره‌گشایی از کار مردم به نیت امام زمان(عج) خبر داد و گفت: کمپینی جذاب طراحی‌شده که می‌توانیم تولیدات آن ازجمله پوستر و بنرها را از طریق شهرداری قم در اختیار شهرداری‌های شهرهای دیگر قرار دهیم تا در نیمه شعبان از تمام شهرها یک پیام اعلام شود.
بیان نقطه نظرات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط بخش‌های مختلف شهرداری از دیگر بخش‌های این نشست بود.