باغ گیاهان داروئی بوستان علوی قم آماده بهره برداری است
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
سرمایه گذار باغ گیاهان داروئی و دمنوش‌خانه بوستان علوی قم از راه اندازی این مجموعه با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، حسین بیات در بازدید خبرنگاران باغ گیاهان داروئی و دمنوش‌خانه بوستان علوی (ارگ شمعدانی)، با اشاره به اهداف احداث این مجتمع، اظهار داشت: باغ گیاهان دارویی با هدف ترویج فرهنگ طبیعت دوستی و سلامت احداث شده و با مساحت ۶ هزار مترمربعی و کلکسیونی با بیش از ۱۵۰ گیاه دارویی آماده خدمات رسانی به شهروندان است.

وی از راه اندازی غرفه عطاری، صنایع دستی، حکیم خانه و نسخه پیچی آنلاین توسط حکیم مجموعه خبر داد و گفت: در گلخانه مجموعه، به صورت زنده گیاهان مورد نیاز در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

سرمایه گذار باغ گیاهان داروئی بوستان علوی قم مطرح کرد: بزرگترین سیاه چادر کشور، پخت انواع نان با افزونه های دارویی و گیاهی، مطبخ خانه، شربت خانه، رستوان، برکه ارگانیک، عکاس خانه و… از دیگر بخش های مجموعه است.

وی زمان اجرای پروزه را دو سال دانست و یادآور شد: حدود ۲۰ میلیارد تومان برای مجموعه هزینه شده است که برای ۴۰ نفر اشتغال مسقیم ایجاد کرده است.