انتصاب “رئیس کارگروه راهبردی و توسعه” کمیته مدیران ارتباطات و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مهدی کلانترزاده به عنوان "رئیس کارگروه راهبردی و توسعه" کمیته مدیران ارتباطات و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، عبدالمطهر محمدخانی رئیس کمیته مدیران ارتباطات و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم را به عنوان “رئیس کارگروه راهبردی و توسعه” کمیته مدیران ارتباطات و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران منصوب کرد.

متن حکم به این شرح است:

جناب آقای مهدی کلانترزاده؛ بنا به انتخاب شایسته اعضای کارگروه تخصصی راهبردی و توسعه در بیست و نهمین نشست کمیته مدیران ارتباطات و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران و نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمندتان، جنابعالی را به مدت یکسال به سمت” رئیس کارگروه راهبردی و توسعه” منصوب می‌نمایم.

با توجه به اهمیت بالای این کارگروه در کمیته مدیران ارتباطات و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، ضروری است نسبت به برگزاری جلسات مستمر تحت نظارت دبیر محترم کمیته، اهتمام ویژه را معمول دارید.

تهیه و تنظیم سند اجرایی کارگروه در جهت هم افزایی تجارب کلانشهرها، ایجاد تعامل و همکاری بیشتر بین اعضای کارگروه برنامه ریزی و آماده سازی راهکارهای بهره مندی از ظرفیت‌های منابع و ساختار انسانی در روابط عمومی شهرداری‌های کلانشهرها از اهم وظایف این کارگروه می‌باشد.

از خداوند متعال موفقیت جنابعالی در انجام وظایف محوله را خواستارم، امید است بتوانید در جهت تحقق هدف و چشم انداز “الگوی کلانشهر جهان اسلام” با همکاری دبیر محترم کمیته گام‌های موثری بردارید.