امیدواری کارگران سد پلرود برای بازگشت به کار در دیدار با معاون استاندار و مدیر آب منطقه‌ای
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
کارگران سد مخزنی پلرود رحیم آباد رودسر از بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان برای تعیین تکلیف این پروژه عمرانی و رسیدگی به مشکلات شغلی خود خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، کارگران پیمانکاری پروژه سد پلرود رودسر، از امیدواری برای شروع به کار پروژه و بهبود وضعیت کاری خود به دنبال بازدید روز گذشته معاون استاندار و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان خبر دادند.

این کارگران که که چندین ماه وضعیت مشخصی ندارند، امیدوارند با وعده‌های مطمئن داده شده از سوی مسئولان استانی با راه اندازی پروژه مشکلات شغلی آن‌ها بهبود یابد.

از قرار معلوم؛ اسدالله عباسی (استاندار) بر تکمیل پروژه‌های ناتمام وزارت نیرو در استان گیلان ازجمله پروژه سد پلرودو بازگشت به کار کارگران شاغل در آن تاکیده کرده و قول پیگیری داده است.

این کارگران گفتند؛ مسئولان در بازدید روز گذشته وعده کرده‌اند حداکثر تا یک ماه آینده مشکلات پروژه سد پلرود را مرتفع و کارگران دوباره بازگشت به کار می‌شوند.

به نقل از این کارگران گفته می‌شود پروه سد پلرود رودسر هم اکنون پیشرفت ۵۶ درصدی داشته و نیاز به تامین اعتبار برای ادامه کار دارد.

طبق اظهارت آن‌ها؛ دستکم ۳۰۰کارگر در پروژه سد مخزنی پلرود رحیم آباد رودسر در استان گیلان مشغول کارند که در انتظار وعده مسئولان برای بازگشت به کار خود هستند.

گفتنی است، پروژه سد پلرود در پنج کیلومتری جنوب شهر رحیم آباد روی رودخانه پلرود برای تامین آب آشامیدنی شهرهای پنجگانه شرق گیلان (لنگرود، کومله، رودسر، املش و کلاچای) در حال ساخت است.

  • منبع خبر : ایلنا