امضای تفاهمنامه برای مدیریت یارانه سفر معلولان/ نیم بها محاسبه شدن حمل و نقل معلولین با ثبت نام «توان کارت»
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
در سفرهای زمینی و هوایی بلیت نیم بها برای افراد توان‌جو و معلولین گرامی ثبت نام کرده ارائه می‌شود. سامانه‌های ریلی داخل شهری و خارج شهری با افتتاح حساب بانک پارسیان و ثبت نام در این طرح مشمول طرح خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، نشست امضای تفاهمنامه مابین وزارت کار، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و سازمان بهزیستی و بانک پارسیان درباره حمل و نقل معلولین با حضور علیرضا عسگریان (معاون اقتصادی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی) و نمایندگان بهزیستی، بانک پارسیان و وزارت میراث فرهنگی بعد از ظهر امروز در وزارت کار برگزار شد.

در این نشست، علیرضا عسگریان با اشاره به ضرورت رفاه و توانمندسازی و زمینه‌سازی برای حضور معلولین در جامعه با کمک دستگاه‌ها اظهار کرد: در این طرح در سفرهای زمینی و هوایی بلیت نیم بها برای افراد توان‌جو و معلولین گرامی ثبت نام کرده ارائه می‌شود. سامانه‌های ریلی داخل شهری و خارج شهری با افتتاح حساب بانک پارسیان و ثبت نام در این طرح مشمول طرح خواهند بود.

در این نشست قادری (رئیس سازمان بهزیستی کشور) اظهار کرد: معاون اقتصادی وزارت رفاه زمینه‌سازی برنامه‌ریزی این طرح را برای ما در بهزیستی فراهم آورد که جای تشکر دارد. منابع تامین شده از سوی معاونت اقتصادی و رفاه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی این آرزوی سازمان بهزیستی را جامه عمل پوشانید.

  • منبع خبر : ایلنا