اظهار نگرانی کارگران کاشی سعدی از واگذاری کارخانه
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
برخی کارگران قدیمی واحد کاشی سعدی واقع در شهرستان ری استان تهران از احتمال واگذاری این واحد تولیدی به بخش خصوصی خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، برخی کارگران کارخانه کاشی سعدی گفتند: احتمال واگذاری کارخانه کاشی سعدی قوت گرفته از این رو۳۲۰ کارگر این واحد تولیدی با توجه به مشکلات مشابهی که سایر واحد‌های تولیدی را به تعطیلی کشانده است، نگران امنیت شغلی خود شده‌اند.

آنها گفتند: شرکت کاشی سعدی واقع در شهرستان ری متعلق به هلدینگ شستا است که اخیرا خبرهایی درباره واگذاری آن به یکی دیگر از شرکتهای بزرگ تولیدکننده کاشی قوت گرفته و از قرار معلوم مراحل کارشناسی آن در حال انجام است.

کارگران این شرکت درباره شرایط کنونی این مجموعه صنعتی گفتند: این مجموعه صنعتی با مساحت تقریبی ۳۶ هکتار زمین با کلیه امکانات ورزشی و رفاهی در بهترین نقطه بافت مسکونی و صنعتی منطقه شهر ری واقع شده و ساختمان بزرگ مرکزی آن در خیابان فردوسی تهران قرار دارد.

آنها تاکید کردند: احتمالا بزودی خبر واگذاری کاشی سعدی اعلام خواهد شد. در این میان آنچه مهم است و امیدواریم اتفاق بیفتد؛ واگذاری قانونی و ضابطه‌مند کارخانه با نظارت دقیق نهادهای نظارتی و تضمین ادامه تولید و تامین امنیت شغلی صدها کارگر شاغل در این واحد تولیدی است.

  • منبع خبر : ایلنا