از تمام مسئولان کشور انتظار داریم آرامش را به سیستان و بلوچستان برگردانند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
نماینده مردم سروان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما خواستار پیگیری دقیق اتفاق‌های رخ داده در سطح استان و بازگشت امنیت و آرامش به مردم هستیم چرا که توسعه در لوای امنیت و آرامش رقم می‌خورد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، ملک‌ فاضلی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: در فرهنگ بلوچ پاسداری از عزت بانوان مایه افتخارافرینی بوده و هست. در حوادث اخیر استان سیستان و بلوچستان عدم اقدام به موقع مسئولان فرصت را به دست کسانی داد که به دنبال ناآرامی و آشوب هستند و با هدف قرار دادن نماز جمعه و طعمه‌کردن نمازگزاران حادثه شوم ۸ مهرماه را رقم زدند که مردم استان را داغدار کرد.

نماینده مردم سراوان در ادامه اظهار کرد: از روز اول حادثه تا به امروز ما خواستار پیگیری دقیق حادثه و توجه به خانواده‌های شهدا و جبران خسارت افراد حادثه دیده شدیم. ما خواستار آرامش هستیم. از تمام مسئولان کشور انتظار داریم تا آرامش را به استان بازگردانده و حافظ جان مردم باشند چرا که توسعه در گروی امنیت و آرامش رقم می‌خورد. داغ فرزند، پدر، خواهر، مادر و برادر هیچ گاه تسلی نمی‌یابد چرا که آنها باز نمی‌گردند.