احداث بوستان در خیابان شهید نجات خواه پردیسان قم/ احداث بوستان محله ۶ نیازمند حل معارض و همکاری راه و شهرسازی است
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
معاون امور زیربنایی منطقه 8 شهرداری قم با اشاره به برنامه‌ریزی برای احداث بوستان در خیابان شهید نجات خواه پردیسان گفت: در صورت حل معارض و همکاری اداره کل راه و شهرسازی، به‌زودی در این محله بوستان برای استفاده مردم احداث می‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، سید صدرا قاسمی با اشاره به اینکه در حال حاضر از بین ۹ محله مسکن مهر پردیسان، در هفت محله بوستان و فضای سبز ایجادشده است، اظهار داشت: در دو محله اقدامات احداث بوستان در دستور کار است.

وی مشکلات احداث بوستان در محله ۶ مسکن مهر پردیسان را موردتوجه قرار داد و افزود: احداث این بوستان به علت مباحث معارض با مشکل روبرو شده که آن در دستور کار قرار گرفته و اگر معارضین توسط اداره کل راه و شهرسازی استان قم مشکلاتشان برطرف شده و زمین مربوطه در اختیار شهرداری قرار گیرد، قطعاً در آن محله نیز بوستان ایجاد می‌شود.

وی افزود: از سوی دیگر در کنار خیابان شهید نجات خواه نیز فضای سبزی قرار دارد که درواقع حدفاصل بلوار امام جعفر صادق(ع) تا خیابان نجات خواه بوده و در حال حاضر به دنبال واگذاری این فضا از سوی اداره کل راه و شهرسازی به شهرداری هستیم.

معاون امور زیربنایی منطقه ۸ شهرداری قم خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این رابطه رایزنی‌های خوبی صورت گرفته و طرح نیز آماده‌شده و با توجه به اینکه در این محله معارض نداریم، در صورت رفع مشکلات مربوطه می‌توانیم همین امسال با احداث بوستان، این فضا را در اختیار مردم این منطقه قرار بدهیم.