آنا صنعت تیم آینده فوتسال کشور خواهد بود
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
سرمربی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم عنوان کرد: مطمئنا آینده فوتسالی کشور در تیم آناصنعت پاسارگاد پرورش پیدا می‌کند و در آینده قدرتی به قدرت‌های فوتسال کشور اضافه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، فرهاد کشاورز سرمربی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم، در خصوص مسابقه با گیتی‌پسند اصفهان از هفته بیستم لیگ برتر فوتسال با بیان اینکه خودمان را برای بازی بزرگ هفته آماده می‌کنیم، عنوان کرد: تیم گیتی پسند دارای بازیکنان تراز اول فوتسال کشور است و باشگاهی است که قدمت زیادی در کسب رتبه و عنوان دارد.

وی ادامه داد: مطمئنا آینده فوتسالی کشور در تیم آناصنعت پاسارگاد پرورش پیدا می‌کند و در آینده قدرتی به قدرت‌های فوتسال کشور اضافه خواهد شد.

کشاورز با بیان اینکه یک بازی سنگین در سیرجان داشتیم و متاسفانه به حق خودمان نرسیدیم، اضافه کرد: تیم در شرایط خوبی قرار دارد و آماده شده همچنین خیلی خوب تیم گیتی پسند را مورد بررسی قرار دادیم و روی نقاط ضعف و قوت آن کار کردیم و امیدوارم مسابقه فردا تماشاچی پسند باشد و همه از دیدن بازی لذت ببرند.

سرمربی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم تأکید کرد: برای بازی فردا مطمئنا تیم کامل نخواهد بود چرا که بازیکنان همه تیم‌ها در جریان این فصل دچار مصدومیت و محرومیت شدند لذا امشب در جلسه با کادر پزشکی تیم باید شرایط جسمانی بازیکنان برای رسیدن به بازی فردا بررسی شود البته در غیر این صورت جوانان خوبی در تیم داریم.

وی ادامه داد: تیم متشکل از تعدادی بازیکن جوان و باتجربه است و مطمئنا فردا نشان خواهند داد که تیم آنا صنعت تیم آینده فوتسال کشور خواهد بود.

کشاورز در پایان بیان کرد: ما هر چه داریم از پیشکسوتان و کسانی است که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در همه مجامع بین المللی بالا بردند و وظیفه همه ما است که به بزرگان و پیشکسوتان احترام بگذاریم چرا که آن‌ها برای کشور ما کمتر از میدان جنگ نبودند و تقاضا دارم به علی دایی و همه علی دایی های کشورمان احترام بگذاریم.

  • منبع خبر : ایسنا