آمادگی منطقه سه شهرداری قم برای بارندگی و برگزاری مراسم‌های ایام فاطمیه(س)
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
 مدیر منطقه سه شهرداری قم از آمادگی و آذین‌بندی منطقه برای شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد و گفت: همچنین منطقه اقدامات لازم برای مدیریت آب‌های سطحی و زیرسطحی منطقه را برای روزهای زمستان انجام داده و پروژه‌های برنامه‌ریزی‌شده در این حوزه به اتمام رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی«ایونا»، مهرداد روحانی وزیری با اشاره به ایام سوگواری فاطمیه (س) و لزوم آذین‌بندی شهر اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم شهرداری آذین‌بندی شهر به مناسبت‌های مختلف است تا شهر همراه شهروندان حال و هوای زنده و پویایی داشته باشد.

وی افزود: با عنایت به فرارسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س)، برای آمادگی و سیاه‌پوشانی سطح منطقه اقدامات لازم انجام‌شده و خاموشی نورپردازی و تعویض برنامه المان‌ها از طریق سازمان زیباسازی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم خاطرنشان کرد: همچنین پرچم دوسر چوب ۱۵۰ مورد، پرچم تک چوب به تعداد ۴۰۰ عدد، ریسه پرچم به طول ۲۲ هزار و ۶۴۰ متر، پرچم ۳ در یک به تعداد بیش از ۱۰۰ عدد به‌عنوان بخشی از آذین‌بندی منطقه نصب‌شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای رفت‌وروب پیرامون ایستگاه‌های صلواتی در شب شهادت حضرت زهرا(س) نیز انجام‌شده است.

وی سپس به ارائه گزارشی از پروژه‌های مدیریت آب‌های سطحی و زیرسطحی منطقه طی ماه‌های گذشته پرداخت و تصریح کرد: لایروبی آبرو بلوار زائر به مساحت ۶۴ هزار و ۱۰۰ مترمربع، لایروبی انهار رو بسته به مساحت ۹۳۱ مترمکعب، پاکسازی و لایروبی انهار روباز به مساحت ۵۹۲ هزار و ۸۰۰ متر انجام‌شده است.

وی در پایان تأکید کرد: علاوه بر این اقدامات، لایروبی سپتیک منطقه به مساحت ۸ مترمکعب اجرایی شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: آسیب‌پذیری دو نقطه در سطح منطقه از نظر آبگرفتگی برطرف شده و منطقه آمادگی کامل برای مقابله با آب‌گرفتگی در زمان بارندگی را دارد. همچنین به‌صورت مستمر از سپتیک بازدید و در صورت لزوم تعمیر آن در کمترین زمان انجام می‌شود.