آماده‌سازی ۷ بوستان ویژه خدمات‌رسانی نوروزی در مناطق شهری و مبادی ورودی قم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: 7 بوستان ویژه در سطح مناطق هشتگانه و مبادی ورودی شهر جهت اقامت و اسکان زائرین و مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، مهدی اصفهانیان مقدم در حاشیه بازدید وزیر کشور، معاون وزیر کشور، استاندار و مدیران استانی از ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های شهرداری قم همزمان با ایام نوروز اظهار داشت: ستادهای هشتگانه و کمیته‌های ده‌گانه مجموعه شهرداری قم از پیش از سال در حال برنامه‌ریزی برای فعالیت‌ها و در آماده‌باش برای خدمات‌رسانی هستند.

وی یکی از خدمات شهرداری در ایام نوروز را اسکان زائران و مسافران در بوستان‌های پیش‌بینی‌شده دانست و افزود: ۷ بوستان ویژه در سطح مناطق هشتگانه و مبادی ورودی شهر جهت اقامت و اسکان زائرین و مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: در این بوستان‌ها تسهیلات رفاهی مورد نیاز از قبیل سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه، سکوها، آلاچیق و سایر خدمات رفاهی مورد نیاز به همراه غرفه و جایگاه‌های ارائه خدمات فرهنگی در بوستان با رعایت حرمت و شئونات ماه مبارک رمضان پیش‌بینی‌شده است.

به گفته اصفهانیان مقدم، تاکنون حدود ۵۰ هزار نفر در ایام نوروز از خدمات اسکان در سطح بوستان‌های در نظر گرفته شده استفاده کرده‌اند.