آماده‌سازی ۱۶ هکتار پارکینگ جمکران توسط ستاد منطقه ۳ قم/ پذیرش زائرین و مسافران در بوستان فدک
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیر منطقه سه شهرداری قم با بیان اینکه 16 هکتار پارکینگ در اختیار شهرداری منطقه سه است، مطرح کرد: مراحل مختلف آماده‌سازی این پارکینگ‌ها ازجمله تعیین مسیر، زیرسازی، خط‌کشی و ... انجام‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، مهرداد روحانی وزیری در حاشیه بازدید از ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم در مسجد مقدس جمکران، با اشاره به اینکه حجم بسیار سنگینی از ترافیک را در ایام نیمه شعبان شاهد هستیم، اظهار کرد: تمام نیروهای شهرداری قم برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر در این ایام بسیج شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۱۶ هکتار پارکینگ در اختیار شهرداری منطقه سه است، مطرح کرد: مراحل مختلف آماده‌سازی این پارکینگ‌ها ازجمله تعیین مسیر، زیرسازی، خط‌کشی و … انجام‌شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به اینکه برای خدمت‌رسانی ۴۰۰ نفر را برای دو روز به‌صورت شیفت بندی پیش‌بینی کرده‌ایم، عنوان کرد: همچنین تعداد ۲۰ نفر نیرو، ماشین‌آلات و تجهیزات مختلف نیز از شهرداری ورامین در این مجموعه فعال هستند.

وی با تأکید بر اینکه خوشبختانه مشکل خاصی وجود ندارد و اوضاع تحت کنترل است، خاطرنشان کرد: ایستگاهی دیگری از شهرداری منطقه سه نیز در میدان ۷۲ تن حضور دارد که از اهمیت بسیاری برخوردار است.

روحانی وزیری در پایان تصریح کرد: همچنین مدیریت بوستان فدک نیز در اختیار این شهرداری قرار دارد که ۴۰۰ سکو برای اسکان زائرین در این مجموعه آماده‌سازی شده است.