۳ پروژه پارکینگ در سطح شهر قم فعال است/ بهره‌برداری از پارکینگ بزرگ امام خمینی(ره) تا پایان سال
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اجرای سه پروژه پارکینگ در سطح شهر گفت: امسال بر اساس اولویت‌بندی، تملک برای ساخت پارکینگ در دستور کار قرارگرفته است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، عباس حلوایی زاده در یکصدوبیست و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، از ساخت سه پروژه پارکینگ در سطح شهر خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر سه پروژه مهم پارکینگ در مناطق مختلف شهر در حال اجرا است.

وی پارکینگ امام خمینی(ره) را موردتوجه قرار داد و افزود: این پروژه در سه‌طبقه در حال احداث بوده و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از تکمیل دوطبقه پارکینگ بنفشه نیز خبر داد و بیان کرد: پارکینگ بنفشه نیز در دوطبقه منفی یک و منفی دو تکمیل‌شده و در مرحله طراحی فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: پارکینگ چهل اختران نیز قبل از سال جدید آسفالت شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت و امکان پارک خودروی سواری و پنج دستگاه اتوبوس در این محل فراهم‌شده است.

حلوایی زاده مشکلات ساخت پارکینگ از طریق سازمان توسعه و عمران را نیز مطرح کرد و گفت: با توجه به عدم اجازه هزینه کرد اعتبار موجود در حساب سازمان توسعه و عمران توسط دستگاه‌های نظارتی، باید تا حل این مشکل از طریق شهرداری مرکز اقدام کنیم.

وی امکان تملک برای ساخت پارکینگ را مطرح کرد و گفت: تا حل این مشکل شهرداری مرکز با توجه به اولویت‌بندی می‌تواند زمین‌هایی را برای ساخت پارکینگ تملک کند.