یادداشتی به بهانه فقدان حسین عبداللهی/ آرمان گرای دوست داشتنی
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
صادق چهرقانی از روزنامه نگاران مستقر در شهر قم و مدیرمسئول پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا» به بهانه فقدان حسین عبداللهی مدیرمسئول فقید روزنامه آرمان ملی و روزنامه ایمان، یادداشتی را تحت عنوان «آرمان گرای دوست داشتنی» نوشت.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، متن یادداشت صادق چهرقانی که در هفته نامه قم بزرگ منتشر شده است، به شرح ذیل است:

خیلی ها هستند که بزرگ می شوند اما گذشته خود را فراموش می کنند؛ اصالت و اصل و ریشه خود را؛ اما حسین عبداللهی اینگونه نبود؛ بزرگ شد، یک شخصیت ملی شد اما فراموش نکرد که خواستگاه او شهر قم است؛ در روزگار اوج روزنامه سراسری آرمان و در روزگاری که او یک شخصیت ملی در عرصه رسانه ای کشور بود، اما روزنامه ایمان قم را هم همزمان مدیریت می کرد تا حدی که شاید بهترین روزنامه قم بود. شاید خیلی از آدم ها اگر جای او بودند، می گفتند ما باید به کارهای ملی بپردازیم و …؛

حاج حسین عبداللهی با وجود بزرگی و غرور زیبایی که داشت، اما هیچ گاه تکبر نداشت و متواضعانه پای صحبت هر کسی که گوشی برای شنیدن و یا این که زبانی برای مشورت های سودمند می خواست، می نشست و خود را دریغ نمی کرد.

او نمونه یک شخصیت به معنای واقعی اصلاح طلب و به معنای واقعی اصولگرا بود؛ او اصولگرا بود از آن جهت که بر اصول خود و بر آن چیزی که عقل خدادادی اش به آن فرمان می داد عمل می کرد و برای آن باورها و عقاید خود هزینه می داد و اصلاح طلب واقعی بود از آن جهت که با وجود اعتقاد قلبی به چارچوب های نظام جمهوری اسلامی، اما برای اصلاح آن موضوعاتی که به نظرش ناصواب می آمد، تلاشی چشمگیر داشت. و او در راه و روش و منش خود، هیچ گاه متزلزل نشد.

عبداللهی همانطور که نام روزنامه اش آرمان بود، یک آرمان گرای دوست داشتنی بود.

روحت شاد مرد خوب که شاید مثل تو دیگر پیدا نشود.

  • نویسنده : صادق چهرقانی
  • منبع خبر : هفته نامه قم بزرگ