«گرانی نان» در سکوت رسانه‌ای
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
در سکوت رسانه ای شاهد افزایش قیمت نان از امروز در سطح استان کرمانشاه هستیم.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از کرمانشاه، در سکوت رسانه‌ای شاهد افزایش قیمت انواع نان در خبازی‌های سطح استان کرمانشاه هستیم که به دنبال آن به علت عدم اطلاع رسانی مسئولان مربوطه و متولیان امر شاهد یک تنش بین برخی شهروندان و برخی صاحبان نانوایی ها هستیم.

تا این لحظه هیچ یک از ارگان‌های مربوطه نسبت به اطلاع رسانی این افزایش قیمت نان اطلاع رسانی انجام نداده اند و به نوعی مسئولان با چراغ خاموش اقدام به افزایش قیمت نان در خبازی‌ها سطح استان کرمانشاه نموده‌اند که همین امر زمینه نارضایتی بسیاری از شهروندان را پیش آورده است.

از سوی دیگر عدم اطلاع شهروندان از گرانی نان در سطح شهر باعث مشاجره بین برخی شهروندان و برخی صاحبان نانوایی‌ها شده است تأسف بارتر اینکه هر کدام از نهادهای سه گانه دیگری را مسئول این بی تفاوتی نسبت به اطلاع رسانی در قیمت افزایش نان در سطح استان کرمانشاه می‌دانند.

طبق آخرین بررسی‌های صورت گرفته در بحث میزان افزایش قیمت نان، شاهد افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی قیمت ها هستیم به نوعی که نان لواش تا پیش از این هر عدد ۴۰۰ تومان به شهروندان عرضه می‌شد، امروز با قیمت ۴۷۰ تومان فروخته می‌شود که این خود ‌تواند تاثیرات بسیار منفی بر سفره مردم و کوچکتر شدن آن داشته باشد.

تا لحظه مخابره این خبر هیچ رسانه‌ای این خبر را منتشر نکرده است که این خود می تواند زمینه برای بی اعتمادی جامعه نسبت به رسانه شود.

انتهای پیام/