کارگران لاروکش علوم پزشکی چابهار در انتظار پرداخت حقوق
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
حدود ۳۰ کارگر سمپاش، لاروکش و بهساز محیط علوم پزشکی چابهار در انتظار پرداخت مطالبات معوقه مزدی خود هستند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، جمعی از کارگران سمپاش، لاروکش و بهساز محیط علوم پزشکی چابهار، از شرایط دشوار خود در نتیجه‌ عدم دریافت چندین ماه حقوق خبر دادند و گفتند: در این اوضاع اقتصادی که قیمت اجناس گران شده، حقوق کارگران سمپاش، لاروکش و بهساز محیط چابهار حدود ۱۰ماه به تاخیر افتاده است.

این کارگران گفتند: روز شنبه ۲۳ خرداد ماه، تمام نیروها با تجمع در مقابل ساختمان علوم پزشکی خواستار پرداخت حقوق خود شدند که نهایت وعده پرداحت حقوق کارگران را تا پایان خرداد ماه دادند که متاسفانه هنوز عملی نشده و کارگران در واکنش به این بدقولی؛ روز جمعه یکم تیر ماه تجمع صنفی برگزار کردند.

این کارگران با بیان اینکه کار ما برای حفظ آرامش بیماران با از بین بردن حشرات در مراکز در مانی و بیمارستانی اهمیت دارد، افزودند: باید مدیران بیمارستان و در نهایت علوم پزشکی به فکر معیشت کارگران لاروکش باشند و بودجه خاص برای پرداخت مطالبات مزدی آنها اختصاص دهند.

آن‌ها با بیان اینکه بارها از سوی مسئولان وعده پرداخت حقوق می‌شنویم اما عملی نمی‌شود، در پایان افزودند: کارگران لاروکش بارها به دلیل مشکلات معیشتی از مسئولان دولتی در استان سیستان و بلوچستان از جمله استانداری خواستار رسیدگی به وضعیت خود شده‌اند اما هنوز برای حل مشکلات آن‌ها چاره‌جویی نشده است.

  • منبع خبر : ایلنا