هیچ قصور و تعللی از مدیران پذیرفتنی نیست
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران بر سرعت‌بخشی به پروژه‌ها در شهرهای جدید تأکید کرد و گفت: در این راستا هیچ قصور و تعللی از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط پذیرفتنی نیست و باید با تمام توان خود برای تکمیل پروژه‌ها تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از اراک، سعید غفوری در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر و مهاجران، افزود: سیاست اصلی دولت سیزدهم و به تبع آن وزارت راه و شهرسازی همانطور که مقام عالی وزارت تأکید داشته، سرعت‌بخشی به اقدامات و تکمیل پروژه‌های مسکن است.

وی ادامه داد: بنابراین مدیران در شهرهای جدید باید تمام تلاش خود را برای تکمیل پروژه‌ها به کار گیرند. زیرا رضایت عمومی مردم زمانی تحقق می‌یابد که مسئولان کار را به فرجام و نتیجه برسانند. بر این اساس از تمام مدیران انتظار می‌رود درگیر حواشی نشده و با سرعت برای تکمیل پروژه‌های مسکن در شهرهای جدید اقدام کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران اظهار داشت: مدیران باید در شهرهای جدید با یک برنامه زمان‌بندی ساخت و تکمیل و بهره‌برداری، به فرایند اجرایی شدن پروژه‌ها بپردازند. از هیچ مدیری تعلل یا بهانه و کوتاهی یا قصور در امر خدمت به مردم پذیرفتنی نیست.

غفوری تصریح کرد: بارها به مدیران دستورات لازم را داده و حتی در سفر به شهر جدید امیرکبیر در جمع خبرنگاران اعلام شده است که تمام پروژه‌ها در شهرهای جدید باید با ۲ یا ۳ شیفت کاری پیگیری شود که با جدیت نیز این دستور و اقدام مدیران در شهرهای جدید در راستای تحقق آن را رصد می‌کنیم.

وی بیان داشت: با توجه به تعهداتی که به درستی به مردم داده شده و اینکه مردم در بحث مسکن حق دارند، اعلام شده که کارگاه‌ها باید در ۲ و ۳ شیفت فعال شوند و به عبارتی در شهرهای جدید مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره شهرهای جدید باید برنامه خود را برای شیفت دیگر کاری اعمال کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران تأکید کرد: باید در نظر داشت که نظارت بر اجرای شیفت دوم و سوم کار در شهرهای جدید با جدیت در حال پیگیری است و کوتاهی به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود.

غفوری ابراز داشت: مدیران باید در صورت بروز هرگونه مشکلی سریعاً مشکلات را به مرکز منتقل کنند. خوشبختانه با تعامل بسیار خوبی که در وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهرهای جدید با سایر دستگاه‌های اجرایی وجود دارد، تلاش خواهیم کرد در کوتاه‌ترین زمان نسبت به حل مشکل و شتاب‌گیری فعالیت‌ها اقدام شود.

وی با تأکید بر اینکه باید با اقدامات خود امید را در جامعه زنده نگاه داریم و آن را افزایش دهیم، اضافه کرد: هنگامی که خدمت‌رسانی مسئولان و مدیران منتج به تحقق وعده‌ها می‌شود، شاهد افزایش اعتماد در مردم و در نهایت افزایش امید و امیدآفرینی در جامعه خواهیم بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران به ظرفیت شهر جدید امیرکبیر اشاره داشته و گفت: شهر جدید امیرکبیر از شهرهای پیشرو در بحث ساخت مسکن ویلایی است و شاید از معدود شهرهای جدید کشور است که به صورت ویلایی است.

غفوری افزود: این سیاست ساخت ویلایی را در شهر جدید امیرکبیر تداوم خواهیم داد. بنابراین انتظار و مطالبه ما از مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر تسریع در روند ساخت‌وسازها و ارائه گزارشات به موقع و دقیق از وضعیت کارهای صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در خصوص موضوع سرعت‌بخشی به فعالیت دستگاه‌های خدمت‌رسان نیز هفته آینده نشستی مشترک با مدیرعامل آبفای کشور و با حضور مسئولان ارشد استان مرکزی و شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر خواهیم داشت.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران اظهار داشت: راه‌اندازی قطار بین شهری اراک ـ شهر جدید امیرکبیر یک اقدام خوب برای افزایش رضایت و اقبال مردم به سکونت در این شهر است.

غفوری تصریح کرد: هیئت مدیره باید در اسرع وقت گزارشی از پیگیری و اقدامات صورت گرفته در راستای راه‌اندازی قطار بین شهری اراک ـ شهر جدید امیرکبیر ارائه کند. در این راستا به طور جدی این پروژه را پیگیری خواهیم کرد و هر جا مشکلی باشد در راستای تسهیل‌گری امور، گره‌گشایی خواهیم کرد.