همایش سراسری مدیران تأمین‌ اجتماعی در قم برگزار شد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
همایش مدیران سازمان تامین اجتماعی با هدف هم‌افزایی در مسیر استمرار تحول در این سازمان، بررسی عملکرد سازمان و برنامه‌ریزی برای توسعه همه‌جانبه خدمات به ذی‌نفعان سازمان در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، همایش سراسری مدیران سازمان تأمین‌اجتماعی؛ صبح امروز سوم آبان ماه با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره، معاونان و مدیران ستادی و استانی سازمان تأمین‌اجتماعی، نمایندگان شرکای اجتماعی این سازمان و نیز جمعی از مسئولان استان قم، در محل باغ موزه دفاع مقدس شهر مقدس قم آغاز شد.

این همایش با هدف همفکری حوزه‌های صف و ستاد سازمان تأمین‌اجتماعی با حضور میرهاشم موسوی (مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی) با هدف هم‌افزایی در مسیر استمرار تحول در این سازمان، بررسی عملکرد سازمان و برنامه‌ریزی برای توسعه همه‌جانبه خدمات به ذی‌نفعان سازمان در حال برگزاری است.

شعار این همایش، “تجربه دیروز، تحول امروز؛ آینده‌سازی در گام دوم” تعیین شده و قرار است ضمن بررسی دستاوردهای سازمان در دوره مدیریتی اخیر، چگونگی پیشرفت راهبردهای هشت‌گانه تدوین شده در این دوره با محوریت سه ایده مرکزی”ارتقای اعتماد؛ تحقق عدالت و ایجاد تحول” ارزیابی شود.