نارضایتی کارگران جایگاه سی‌ان‌جی یاسوج از شرایط کار با پیمانکار
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
کارگران جایگاه سی‌ان‌جی یاسوج به شرایط کار با پیمانکاران انتقاد داشته و خواستار عقد قرارداد مستقیم با شهرداری هستند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، یکی از کارگران جایگاه سی‌ان‌جی یاسوج، با ابراز نگرانی از اینکه هنوز مطالبات صنفی کارگران از سوی پیمانکار برآورده نشده، از مسئولان استانی درخواست کرد به وضعیت کارگران این جایگاه ورود کرده و امنیت شغلی ومعیشتی را به آن‌ها بازگردانند.

این کارگر ضمن ابراز نگرانی از آینده شغلی خود، خواستار حذف پیمانکاران و بستنِ قرارداد مستقیم با شهرداری شد و گفت: درخواستِ دیگرِ کارگران وصول مطالباتی است که پرونده شکایت آن در اداره کار یاسوج در جریان است.

وی افزود: حدود یک سال است که برای وصول مطالبات معوقه خود از پیمانکار به اداره کار شکایت کرده‌ایم که هیات تشخیص اداره کار حکم به پرداخت مطالباتمان داد اما به دلیل اعتراض پیمانکار پرونده از خرداد ماه به هیات حل اختلاف واگذار شده و از آن موقع منتظر صدور حکم هستیم که به کندی پیگیری می‌شود.

وی گفت: متاسفانه برخی جایگاه‌داران سوخت بنزین و گاز CNG حقوق کارگران خود را پرداخت نکرده یا آن را با تاخیر به صورت حداقلی پرداخت می‌کنند.

این کارگر جایگاه سی ان جی یاسوج از شهرداری و اداره کار یاسوج خواست که نسبت به کارگرانِ جایگاه‌ها بی‌تفاوت نباشند و با بازرسی از وضعیتِ کارگران این جایگاه‌ها، اجازه‌ی تضییع حقوق کارگران را به پیمانکار ندهند.

  • منبع خبر : ایلنا