مردم بازوی قدرتمند مسئولین قم برای برگزاری باشکوه جشن‌های نیمه شعبان هستند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
معاون خدمات شهري شهرداري قم با تأکید بر اينكه شهرداري حداكثر همكاري و هم‌افزایی را با گروه‌های مردمي در برگزاري جشن‌های نيمه شعبان خواهد داشت، گفت: قطعاً مردم ظرفيت بی‌نظیری هستند كه می‌توانند به مديران شهري و استاني در برگزاري جشن‌های نيمه شعبان و ميزباني از زائرين شهر كريمه اهل‌بیت(س) ياري برسانند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، عباس ذاکریان در سومین جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که به مناسبت ایام نیمه شعبان و نوروز در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به اینکه نیمه شعبان سال ۹۹ و ابتدای سال ۱۴۰۰ به علت محدودیت‌های کرونایی و بسته شدن راه‌ها از سخت‌ترین روزهای فعالیت نیروهای شهرداری قم بود، اظهار کرد: با توجه به فروکش کردن وضعیت کرونا و کاهش محدودیت‌ها، پیش‌بینی می‌کنیم امسال نیمه شعبان و نوروز پرجمعیتی را در قم شاهد باشیم.
معاون خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: ستادهای نوروزی شهرداری از ۲۰ اسفند همزمان با اعیاد شعبانیه دائر می‌شوند و اوج فعالیت آن‌ها از ۲۴ اسفندماه تا شب نیمه شعبان خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه ۱۰ کمیته و هشت ستاد اجرایی در ستاد تسهیلات زائرین شهرداری تشکیل‌شده است، گفت: ستادهای اجرایی را مناطق شهرداری مدیریت می‌کنند که در منطقه جمکران مستقر می‌شوند؛ همچنین این مناطق در ورودی‌های قم نیز مستقرشده و خدمات مختلف ازجمله اطلاع‌رسانی را ارائه خواهند داد.
ذاکریان افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات در حال انجام در شهرداری تدوین نظام حرکتی نیمه شعبان و تعیین تکلیف مسیرهای عبور عابرین پیاده، خودروهای سواری شخصی، تاکسی‌ها، اتوبوس‌ها و خودروهای امدادی و خدماتی است که به‌عنوان زیرساخت سایر کارها می‌تواند کمک زیادی به هر چه منظم و باشکوه‌تر برگزار شدن جشن نیمه شعبان کند.
وی با تأکید بر اینکه شهرداری حداکثر همکاری و هم‌افزایی را با گروه‌های مردمی در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان خواهد داشت، خاطرنشان کرد: قطعاً مردم ظرفیت بی‌نظیری هستند که می‌توانند به مدیران شهری و استانی در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان و میزبانی از زائرین شهر کریمه اهل‌بیت(س) یاری برسانند.